.Oude liefde.

Na zeven jaar ben ik aan het msnen geraakt met een vroegere vriendin. We hebben samen een korte, maar op zich leuke tijd beleefd.
Ik besloot toen om toch door te gaan met mijn vorige liefde en zijn we elkaar uit het oog verloren, al had ik haar nog wel één keer zien lopen, met haar nieuwe vriend.
Toen ik pas geleden "ons liedje" weer een keer hoorde, vroeg ik me af hoe het met haar was.
En eerlijk gezegd voelde ik wat vlinders in mijn buik, want echt afgesloten voelde ons hoofdstukje niet.



Toeval of niet, via hyves lag er een paar dagen later een berichtje in mijn mailbox. Het kwam van haar en ik besloot haar toe te voegen aan mijn msn.
Het was net of we elkaar gisteren nog gesproken hadden, het klikte gelijk weer.
Ze wilde me heel graag weer een keertje zien, maar ja… twee verschillende levens, moet je daar in gaan rommelen ? Het gevoel bleef, aan twee kanten, en dus trokken we op een dag de stoute schoenen aan..We spreken af..

En dan? Dan kom ik bij haar binnen. Zoen ik haar? Natuurlijk, drie keer, gewoon op zijn brabants, als vrienden.
Gaat het dan al fout? Nee, dat zou te erg zijn, bovendien zijn we allebei een beetje nerveus of beter gezegd onwennig, zo even in het begin.
Op de bank, aan de thee, is het al snel niet uit te houden, maar we kletsen er ons wel doorheen. Al is er een vreemde spanning voelbaar.
Haar kortere haar bevalt me wel. Inderdaad een beetje ouder, maar ja, dat heb ik ook.
Ze ziet er goed uit en dat vertel ik haar dan ook, ik krijg een complimentje terug, maar het voelt net te gemaakt allemaal, nog niet echt
spontaan.

Ik kijk haar, nadat ik mijn thee op heb, even vragend aan. Het gesprek is even stil gevallen en trek ik haar wat dichter naar me toe.
Blijkbaar is haar besluit ook al genomen. Dit is een gevaarlijke weg, maar zij doet ook niks om het te ontwijken. Zou zij ook zo graag willen? Waarom hadden we het laatst dan nog over het hele ritueel van trouw en eerlijkheid?

Ze ploft naast me neer in de bank, haar lange rok net boven haar knieën.
Zou ze express iets makkelijks hebben aangetrokken ?
Ik ben natuurlijk wel voorbereid, heb me geschoren (ook daar..) en mijn lekkerste luchtje op gedaan...
Ze voelt mijn hand langs haar bovenarm strijken, we voelen het allebei, we weten dat dit onafwendbaar is geworden. Het is alleen het juiste moment…

Ik strijk een haar uit haar gezicht, ze kijkt me aan, met een zoekende en vragende blik.
Als ik nog enige twijfel had, dan smelt die nu.

Een lang ogenblik.. dan raak ik met mijn vrije hand nog een keer haar wang aan. Volg met mijn vinger haar kaaklijn ,raak haar mondhoek aan, volg haar bovenlip. Als ze haar hand op mijn schouder legt voel ik de spanning daar.
Haar vingers trillen een beetje, haar adem stokt, net als die van mij op het moment dat zij zich voorzichtig naar voren buigt. Ik wil zo graag heel zachtjes, heel voorzichtig, maar daarvoor is de spanning te hoog.

Zodra onze lippen elkaar raken barst de opgebouwde spanning los. Ze zoent nog steeds lekker en de vonken vliegen er meteen weer vanaf..
Haar adem stokt als mijn hand over haar been onder haar rok glijdt en langs haar naakte bovenbeen aait. Mijn andere hand ligt al snel onder haar T-shirt op haar naakte rug. Ik wil haar voelen, haar warme huid onder mijn vingers.
Ze legt haar hand in mijn nek en onze zoen is intens, ik merk dat ik een stijve heb en laat mijn vingers voorzichtig tussen haar benen zakken, die ze wat uit elkaar zet..

Ik ben zo opgewonden dat ik zowat ontplof als ze haar hand over de bobbel in mijn broek laat gaan... Ze laat mijn lippen los en kijkt me even aan.."kom" fluistert ze en neemt me achter haar aan mee de trap op, de slaapkamer in... Ik laat me achterover op bed vallen en ze zet zich over me heen.

Ze laat haar handen onder mijn shirt glijden en ze voelt mijn buikspieren strak aanspannen onder haar aanraking.
Ik houd mijn adem in terwijl ze het shirt omhoog schuift en zich voorover buigt om mijn blote borst te kussen. Haar haren vallen voor mijn gezicht en over mijn blote buik terwijl zij mijn shirt over mijn hoofd trekt. Zodra ze haar handen weer vrij heeft en mijn shirt ergens in de kamer is beland,trek ik haar naar me toe en kus haar hals, oren en uiteindelijk vinden onze monden elkaar weer.

Nu de eerste spanning verdwenen is, wordt het een langzame, tastende kus. Ondertussen verkennen onze handen elkaar.
Acht jaar geleden kenden we elk hoekje van elkaars lichaam, maar in die acht jaar zijn we allebei veranderd. Toch weet ze blijkbaar nog wat ik lekker vond. Als ze weer over mijn borst buigt en langs mijn tepel likt, kreun ik even.
Dat geluid maakt zij nu ook, want mijn handen glijden langs haar lijf onder haar rok door en ik voel nu, door haar string heen, duidelijk dat ze nat is.
Dat effect had ik altijd al op haar, die directe fysieke reactie op mijn lichaam, mijn aanwezigheid. Alsof haar lichaam beter dan zijzelf wist wat het wilde. Ik voel mijn stijve kloppen en weet dat ik het gewoonweg niet tegen kan gaan houden...

Ik grijp haar shirt en trek het over haar hoofd. Nog voordat ze het shirt naast haar heeft neer gegooid, heb ik mijn handen al over haar borsten gelegd. Ik streel ze, laat mijn handen achter over haar rug glijden en bijt zachtjes in haar schouders terwijl ik de sluiting van haar BH openmaak. haar onderlijf beweegt ze over mijn spijkerbroek en ik kan het niet helpen.. ik voel dat ik kom van pure opwinding....
Ik kom half overeind mijn lippen glijden langs haar schouders, terwijl mijn handen haar BH-bandjes over haar armen trekken en zij haar nagels in mijn schouders zet.
Ze rilt terwijl ik me tegen haar aandruk en voor het eerst in al die tijd weer haar naakte huid tegen mijn bijna naakte lichaam voel.
De lust slaat als een golf over me heen. Mijn handen lijken overal te gaan, waar ik haar maar voelen kan. Mijn mond wordt dwingend als ik haar op haar beurt achterover duw en haar rok omhoog schuif.

Eén moment denk ik aan mijn vriendin, één moment van twijfel en schuldgevoel, maar dan sluit ik even mijn ogen en voel alleen nog maar haar.
Ze kijkt toe hoe haar slipje omlaag geschoven wordt, hoe mijn hand op de binnenkant van haar dij ligt en hoe ik naar haar kijk..
Ik ga wat verzitten, het gewicht van mijn schouder tegen de holte van haar knie. Mijn lippen glijden langs de binnenkant van haar dij. Ze houdt haar adem even in als ik haar lies bereik. Heel even niks, dan mijn tong, zacht, snel, licht. Kreunend kromt ze haar rug. Ook ik ken haar nog goed, heel erg goed....

Ze geeft zich helemaal over aan mijn tong en ik voel hoe de spanning zich opbouwt, mijn handen onder haar billen tillen haar naar me toe.
Dan duw ik mijn tong helemaal naar binnen, hard, dwingend. Ze kreunt weer, grijpt me in mijn haar, probeert me nog dichter bij d'r te trekken. Ik voel hoe dicht ze bij de rand is, ik laat mijn vrije hand over haar onderbuik glijden, lik haar clitje, zuig, bijt zachtjes. Ik voel haar onrust, haar opwinding.
Ze weet hoe fijn ik het vindt om haar gek te zien worden, en dat maakt mij nog geiler dan ik al ben.

En dan is het er plotseling, de golf slaat toch nog onverwachts toe. Ze houdt zich niet langer in en slaakt een gil. Ik blijf haar likken en geef haar niet de kans om te ontsnappen. Ze klemt haar benen rond mijn hoofd en geeft zich helemaal over aan het intense gevoel.
En als het eindelijk minder wordt, laat ze zich hijgend achterover vallen. Voldaan, maar niet klaar.

Nog loom begint ze aan mijn riem te frummelen, terwijl terwijl ze in mijn nek snuffelt en voelt hoe opgewonden ik ben.
Ietwat gretig help ik haar om mijn jeans en natte boxer uit te doen. Ik zie een blik van opwinding als ze mijn natte harde pik ziet.
Even kijkt ze me verbaasd aan, met het schaamrood op de kaken mompel dat ik door de opwinding al wat kruit verschoten heb..(ik kon het echt niet meer houden)..
Ze glimlacht een keer, nu is het haar beurt, tijd om me helemaal gek te maken.

Mijn ademhaling gaat sneller, de opwinding is duidelijk van mijn gezicht af te lezen, en als ze haar hand op mijn dij legt, lijkt het wel of er een stroomschok door me heen gaat.
Langzaam buigt ze naar me toe, kust mijn buik, laat haar hand omhoog glijden, plagend met haar vingertop langs mijn pik strelend. Als ik kreun en mijn pik verlangend omhoog veert, pakt zij hem voorzichtig vast. Met het topje van haar tong trekt ze kriebelende lijntjes over
mijn lies, en zo omhoog, totdat ze mijn eikel omcirkelt. Nu kan ik mezelf niet meer inhouden, mijn handen dwingen haar hoofd omlaag, en ze laat hem tussen haar lippen naar binnen glijden. De smaak is vertrouwd en het vocht wat al op mijn staaf zit is lekker.
Ook zij voelt weer de opwinding omhoog golven als ze voelt hoe mijn pik in haar hand klopt en hem diep naar binnen zuigt..

Voorzichtig likt ze de rand onderaan mijn eikel. Ik kreun nu nog harder en ik voel dat ik op het punt staat om nog een klaar te komen.
Zachtjes knijpt ze onderaan mijn pik, maar kan de verleiding niet weerstaan om hem toch weer in haar mond te nemen.
Ik stoot omhoog en verdwijn achter in haar keel, ze kokhalst een beetje, maar laat zich nu niet kennen.
Ze zuigt, voelt mijn hand over haar rug en billen gaan.
Ze kreunt als ze voelt hoe ik mijn vingers langs haar natte lipjes laat strijken. Kletsnat is ze, en het kost mij dan ook geen moeite om een vinger naar binnen te duwen.

Met wat meer moeite gaat ze door met zuigen en likken, als ik een tweede vinger tussen haar natte lipjes duw. Ze volgt het ritme dat ik aangeef met mijn vingers in haar hete binnenste. Net als ze denkt dat ze het niet meer volhoud, dat ze mij los wil laten om te genieten van het gevoel van mijn vingers in mijn kut, voelt ze mijn pik opzwellen in haar mond.

Ik kom klaar, mijn zaad spuit achterin haar keel, slikkend probeert ze het op te vangen, ik dwing haar min of meer mijn stijve diep in haar mond te houden.
Haar hand wrijft onder mijn ballen. Drie, vier keer nog schokt mijn stijve in haar mond, terwijl ik haar hoor kreunen.
Ze proeft me, slikt door en spuugt uit, hoort mij kreunen en beleeft het gevoel van mijn vingers, die duwen haar weer naar de rand.
Ze gooit haar hoofd naar achter, kromt haar rug en probeert mijn vingers nog dieper in haar te krijgen. Dan komt ze voor de tweede keer..

Ik leg mijn andere hand op haar linkerborst, knijp, bijna pijnlijk, opwindend en dwingend, trek haar naar me toe. En als ze weer een beetje bij komt, liggen we tegen elkaar aan, hijgend, kletsnat en nog natrillend.
Langzaam word onze ademhaling weer normaal, gaat gelijk lopen met die van de ander. Mijn hand op haar borst voelt dat haar hartslag weer normaal wordt.

Een loom gevoel overvalt me, en ik trek met mijn vingertop kringetjes over haar borsten. Ik durf niks te zeggen, bang om dit moment te verbreken. Bang om het schuldgevoel weer op te laten komen. Alsof ze weet wat er in mij omgaat slaat ze haar arm om me heen en trekt me nog dichter tegen zich aan, haar gezicht in mijn nek verborgen.

Ze kust me voorzichtig op mijn mondhoek. Likt zachtjes over mijn bovenlip, bijt voorzichtig in mijn onderlip, verlangt duidelijk naar me en ik voel de opwinding weer toenemen. Ze slaat een been over me heen en drukt zich tegen me aan terwijl haar tong bezit neemt van mijn mond. Haar hand dwaalt over mijn rug, aait zachtjes naar beneden, ze pakt mijn billen vast en trekt me over zich heen. Ik steun met twee handen naast haar schouders, kijk haar aan, voel haar handen over mijn borstkas strijken. Zachtjes, voorzichtig, langs mijn zijden naar mijn heupen, daarna weer omhoog. Ik voel dat ik weer een stijve krijg en zie haar keiharde tepels. Als ik haar nu aankijk voel ik geen twijfel meer, alleen maar opwinding en verlangen.

Dan draait ze zich op haar zij. Ik weet wat er gaat komen, voel de golven van opwinding alweer door mijn buik heen jagen. Ik lig achter haar en strijkt het haar uit haar gezicht, aait haar wang, Ik Laat mijn handen naar beneden glijden, langs haar hals, haar schouders, haar borsten. Ze huivert als ik een zacht knijpje geef, mijn duimen over de harde tepels laat glijden.
Dan weer verder, tot ik haar heupen vastpak en haar een beetje naar me toetrek.
Ik voel haar billen om mijn stijve klemmen.. ow zo'n lekker gevoel.
Mijn vingers glijden over haar borsten, ik weet dat ze dat lekker vind en voel haar harde tepels tussen mijn vingertoppen glijden.
..hmm mijn stijve is weer helemaal hard en stevig...

We zeggen niets en heel heel even flitst het woord condoom door mijn hoofd. Toen niet echt van toepassing, maar je weet het gewoonweg niet..maar zonder iets te zeggen trekt ze haar been op en ik voel mijn harde pik tegen haar lipjes aanglijden.
Met haar hand stuurt stuurt ze mijn stijve, terwijl ik mijn heupen naar haar optil, want ik wil diep in haar, het voelt goed en ik moet haar vertrouwen...

We kijken elkaar even aan en als ik mezelf in haar laat glijden zie ik mezelf in haar ogen. Ik zie dat we hetzelfde denken, hetzelfde voelen, hetzelfde weten. Ze slaat een arm achterlangs , trekt haar billen wat uit elkaar en verbergt haar gezicht in de lakens. Als ik weer naar voren stoot
voel ik haar spieren samenkrampen om mijn stijve. Ik hou me stil, luister naar haar onregelmatige ademhaling en voel haar geil langs mijn ballen lopen. Ze trilt en is stilletjes klaargekomen.. (vast van mijn borstmassage en mijn stijve die ik in haar druk) Ik hou haar stevig vast, mezelf diep in haar...

Ik kus haar zachtjes in haar nek en begin dan te bewegen. Stoot regelmatig en diep in haar, steunend op een elleboog en heb haar andere been omhoog getild. Terwijl ze me aankijkt tilt ze haar heupen wat naar me op, probeert mijn stijve dieper in haar te krijgen... dan
draait ze haar lijf op haar rug en trekt haar been voor me langs.. slaat haar benen om mijn heupen, duwt met haar hielen tegen mijn billen om me nog beter te kunnen voelen. Ik ben twee keer gekomen en voel me nog steeds lekker nu... heb nog lucht over om even door te zetten..
Als ik voel dat ik weer klaar ga komen buig ik me naar haar toe en ze bijt in mijn schouder en houdt ze zich aan me vast, haar stijve tepels schuren over mijn borstkas en ik voel dat ik nu ga komen.

Ik wil haar vol spuiten alsof ze van mij is... Ik concentreer me op wat ik voel, druk me dicht tegen haar aan, en laat mezelf gaan... met mijn laaste krachten voel ik mijn warme gloed in haar stromen en terwijl ik klaarkomt kreunt ook zij diep van genot, haar nagels staan in mijn rug..

Ik laat me van haar afrollen, leg een hand op haar buik, de andere hand streelt langs haar haar.
Ik mompel wat lieve woordjes, en zie dat er tranen in haar ogen staan.. over een uurtje is "ons" leven weer gewoon twee aparte levens..Eventjes afdouchen, want dat is wel nodig...

Geen opmerkingen: