.Foto.

Het is vrijdagmiddag…als je bij mij aan de deur staat.
Ik heb je uitgenodigd om wat foto’s te komen maken.
Ik vraag of je het kon vinden en bied je iets te drinken aan.

Omdat het vrijdagmiddag is besluiten we een fles Safari open te trekken. We praten gezellig en na het tweede glaasje vinden we dat het tijd wordt om aan de slag te gaan….

Ik laat je de kamer zien waar het allemaal gaat gebeuren en je vraagt waar je jezelf kan omkleden. Je laat weten dat je iets moois wil aantrekken voor deze gelegenheid.



Je neemt je tas mee naar mijn slaapkamer en kleedt je om. Je trekt een mooi zomers jurkje aan waarin je figuur goed uit komt. Je doet nog wat lippenstift op en trekt hoge open sandaaltjes aan.

Je loopt de kamer binnen die ik hebt omgebouwd tot een soort van fotostudio.
Onwennig en een beetje aangeschoten ga je in het midden bij de bank staan.

Ik geeft aanwijzingen terwijl ik foto’s maak. Je poseert en begin het leuk te vinden. Je zomerse jurkje schijnt een beetje door in het flitslicht door en ik zeg je dat ik je ondergoed er doorheen zie. Omdat dat niet mooi is trek je het verlegen in de andere kamer uit en loop je alleen in het
jurkje terug.

Ondertussen drinken we nog een glaasje. Je gaat op de bank zitten en kijkt me aan. Ook ik zie er lekker uit vandaag en ben zo lekker serieus bezig met mijn hobby. Langzaam beginnen de meeste geile ideeën door je hoofd te schieten.

“Misschien kunnen we nog een paar foto’s op de bank maken” opper je en je gaat uitdagend op de bank zitten waarbij je jurkje iets te ver omhoog schuift.

Ik doe net alsof ik het niet zie…

Dat maakt je nog geiler en je veranderd van positie, buigt een beetje naar voren zodat ik een stuk van je borsten kan zien en weer doe ik net alsof het me niets doet.

Je gaat op de bank zitten met je voeten onder je billen en draait zo dat ik wel een stukje van je inmiddels natte kutje moet zien, je jurkje is slordig omhoog getrokken…

Je ziet nu duidelijk een reactie bij mij, mijn wangen worden roder en mijn ogen kijken geil. Mijn broek zit strakker bij mijn kruis…

“Ik heb nog een jurkje bij me, dan kun je kiezen” zeg je tegen me. Ik vind het wel best en heupwiegend verlaat je de kamer.
Als je de deur weer open doet, zie ik je staan in een ultrakort latexjurkje met lange zwarte handschoenen en hoge zwarte pumps.

Je kijkt me aan en de sex druipt van je af… “En..?” vraag je, “Gaan we nog fotograferen?” Ik ben een beetje van mijn stuk, dit had ik niet verwacht…

Je neemt allerlei uitdagende houdingen aan en we worden steeds geiler.

Op een gegeven moment kruip je naar me toe en maakt mijn broek los.

Mijn broek gaat uit en je met handschoenen omhulde handen gaan over mijn voeten en benen richting mijn stijve…

Je masseert mijn ballen en je handen glijden over mijn harde erectie waar het vocht op glimt. Het voelt supergeil aan, die handschoenen om mijn harde paal…

Voorzichtig begin je me te pijpen, eerst alleen met je tong over mijn eikel maar al snel verdwijnt bijna mijn hele heerlijke erectie in mijn mond. Ik pak je bij je haar en duw je hoofd dieper over je pik. Dat je bijna stikt maakt mij niet uit, ik ben supergeil en wil nu ook geil en diep gepijpt
worden.

Na een tijdje heerlijk te zijn afgezogen, draai je me van me weg en gaat op de rand van de bank zitten. Met je benen uit elkaar krijg ik heerlijk uitzicht op je natte kutje. Je begint mezelf te vingeren en ik zie hoe twee vingers in en uit je hete binnenste gaan… Een erg geil gezicht, maar een nog lekkerder gevoel waarschijnlijk...

Terwijl ik nog een paar foto’s maak, laat je je over de rand vallen en trekt je benen uit elkaar, mijn erectie staat keihard overeind en jij wil nog maar 1 ding... Je smeekt me bijna of ik je alsjeblieft wil komen neuken en ik gehoorzaam...

Terwijl je met je benen wijd op de bank ligt kom ik voor je staan en met één stoot ga ik diep in je.. Doet natuurlijk even zeer maar het is vooral heel lekker, je bent nat genoeg om me te kunnen hebben !

Ik neuk je diep en hard. In een heerlijk ritme. Mijn handen laat ik vanaf je tepels over je lichaam glijden.. naar je enkels waar ik je benen uit elkaar hou...

Ondertussen wrijf je over je clitje en je komt tot een heerlijk orgasme terwijl ik maar door beuk. Ik voel je spieren zich rond mijn harde staaf aanspannen…

Niet veel later geef ik aan dat ik ook ga komen, je trekt mijn pik uit je kutje en komt overeind zodat je mond bij mijn pik komt. Je zuigt hard aan mijn staaf en ik spuit mijn zalige warme vocht in je mond en over je gezicht en mooie borsten…

Mmm heerlijk…

Als we bijgekomen zijn kijk je me aan en zegt zachtjes tegen mij… "ik heb nog een leuk jurkje…"

Geen opmerkingen: