.Zwembad.

Het zwembad lag in het beschutte gedeelte van het vakantiepark. Wat een vakantiegevoel, s'avonds laat; 23.30, nog heerlijk warm, nog steeds alleen in een korte broek en een los nonchalant shirt.
Jij in zo'n prachtige zomerjurk, stralend wit, geen bh, geen vestje, nee gewoon alleen die jurk, met die nonchalante spaghettibandjes…Speciaal voor mij aangedaan; je weet dat ik je lijf daar zo mooi in vind passen, de witte kleur op inmiddels bruine huid.
Een prima avond hadden we gehad. Gegeten, (iets teveel) gedronken en gelachen…
Ik had gedurende de avond gemerkt dat ik op zoek was geweest naar je lichaam. Steeds die overbodige aanrakingen, gewoon om je fijne, bruinverbrande huid te voelen. Het was voor mij ook een teken dat ik lichtelijk opgewonden (of aangeschoten ?) was...



Ik zit hier twee dagen voor mijn werk, het park krijgt een nieuw computersysteem en zodra ik wist dat ik bij jou in de buurt zou zijn, heb ik je brutaal een voorstel gedaan... dat je maar iets moest verzinnen, voor mijn part ook op weg voor je werk.... whatever..
Dit was een kans waar we elkaar altijd gek mee maakten.. een nacht voor ons alleen.. in plaats van snelle hotelletjes tussendoor..

We liepen over het paadje tussen de vakantiehuisjes door richting mijn huisje. Het was stil, gedempte stemmen hier en daar, wat stelletjes op terrasjes. Ik had een huisje gekregen in de buurt van het centrale deel van het park, vlakbij het zwembad.
"Goh, kijk eens dat ligt er ook nog mooi bij", zeg je, wijzend op het door fakkels verlichte zwembad.
Het zwembad, alleen verlicht door enkele fakkels rondom en wat kleine lampjes in het water, lag er inderdaad uitstekend bij. In de hoek van het bad, spuit een fontein sierlijk een krachtige straal het water in, een mooie rimpeling in het water achterlatend. De brede trap, steeds verder het water in lopend, ligt er uitnodigend bij. Wat romantisch hé, fluister je, zachtjes strelend over mijn billen.

Tja, jammer dat het verboden is nu nog te zwemmen, stel ik vast, ik had wel zin gehad in een frisse duik. Ik heb het anders ook aardig warm fluister je en terwijl je dat zegt kijk je me doordringend aan… Ik kijk terug, een glimlach, een knikje en nog een glimlach. We hoeven elkaar niets meer te zeggen, twee mensen, één gedachte…
Stiekem, bang om ons heen kijkend, klimmen we over het hekje… Aardig donker, maar ik weet de weg, ik loop hele dagen langs dat zwembad en om nog even lekker te genieten van de zon na het werk.. echt vervelend, hier werken...

Het kletteren van de fontein in het water maakt onze bewegingen iets stiller, het weinige licht maakt ons iets onzichtbaarder. Ik pak je vast, een intieme, diepe tongzoen volgt… Ondertussen schoppen wij beide onze open schoenen uit.
Ik til je op, hijs je jurk iets omhoog en jij sluit, haast automatisch, jouw zachte benen om mijn middel. Wat heerlijke zo samen, jij dicht tegen mij aan, precies in een ideale houding…Je ruikt lekker…zoals altijd als we samenzijn eigenlijk.

We zoenen door en ondertussen beweeg ik mij uiterst voorzichtig richting het bad. Jij hebt je ogen dicht dus je merkt eigenlijk niet dat ik inmiddels op de eerste trede van de trap het sta, de trap van het zwembad wel te verstaan…Nog een trede, tot mijn knieën in het water…Ineens besef je wat ik aan het doen ben, ik loop met kleding en al, jou optillend, het water in!

Een gilletje ontsnapt als ik je plotseling zacht het water in laat zakken.

Het water sluit zich direct om je heen en laat je jurk aan je lichaam plakken. Een fijn gevoel overvalt je, het water; verkoelend en tintelend op je huid.
Je slaakt een diepe zucht we gaan samen in het ondiepe gedeelte staan en kijken elkaar aan; mijn broek en overhemd plakt strak aan mijn lichaam, je kunt heel goed de lijnen van mijn lijf onderscheiden. Eén lijn is echter ietwat ongewoon; mijn enorme erectie is nu wel heel duidelijk zichtbaar geworden…
Ondertussen sta ik ontzettend te genieten van jouw aanblik. Je haren nat, je jurk strak klevend om je lijf… En dan je borsten…,je bruin geworden borsten zijn door de doorschijnende, natte, stof bijna volledig zichtbaar, je lekkere tepels komen door het verkoelende water dwars door je jurkje heen, en steken brutaal naar voren.

Je slipje, ook duidelijk zichtbaar door de dunne stof van de jurk heen… "Sta daar niet te kijken", fluister je ondeugend, "probeer me liever te pakken te krijgen" en resoluut neem je een duik richting het diepe gedeelte van het bad. Direct zwem ik achter je aan en heb je natuurlijk snel te pakken.
Een kus, en nog een. En nog een…gevolgd door een eindeloze tongsessie. We staan in het midden van het bad, mijn voeten halen de bodem, de jouwe nog net..alleen onze gezichten zijn nog boven het water. Tijdens het zoenen schuif ik je bandjes van je schouders af, langzaam glijd je jurk het water in. Je rolt mijn shirt omhoog en we ontdoen ons beide van de rest van de kleding.

Ik vis alles bij elkaar en werp het achterloos op een ligstoel langs de kant van het zwembad.

Naakt staan we tegen over elkaar, het water glijdt langs onze lichamen; een heerlijk gevoel. We zwemmen rondjes om elkaar heen en verschillende lichaamsgedeelte raken elkaar daarbij, mijn hand langs je borsten, jouw tenen langs mijn dijbeen, mijn erectie achter tegen je billen …Een kreun en weer die blik laat die blijken dat we er klaar voor zijn. Ik til je weer op en jij sluit weer als vanzelf jouw benen om mijn middel. Door het water ben je vrijwel gewichtloos geworden en zweef je als het ware om me heen.

Ik blijf je strak en doordringend aan kijken als ik je langzaam over mijn stijve laat zakken.
Een gegrom uit mijn binnenste stijgt op bij het gevoel van jouw warme kutje wat zich om mijn eikel heen sluit.
Daar, midden in het zwembad, spiernaakt, bewegen we rustig heen en weer. Wat een genot, uiterst teder vrijen we. Heen, weer, heen, weer in het water.
Je zakt keer op keer langzaam, maar uiterst diep, over mijn keiharde, kloppende erectie heen. Je benen stevig mijn billen klemmend.
Het bewegen gaat gemakkelijk door de gewichtloosheid, en het gevoel van het water dat overal tegen onze lichamen stroomt is waanzinnig, echt waanzinnig.

Het hijgen, waar je al van het begin mee begonnen bent, wordt kreunen. Iedere keer weer een diepe kreun, ons ritme wordt iets sneller, het kreunen volgt…

Dan ik til je van mijn erectie af en til je van onderaf je billen omhoog. Ik ondersteun je lijf met mijn handen onder je rug en billen. Je lijf komt voor de helft boven het water uit steken en zichtbaar worden je borsten, je buik en je benen. Je kutje precies op de grens van het water… Ik drijf je naar de zijkant van het bad en daar aangekomen steun je met je handen achter je op de rand.
Drijvend op het water, je zachte billen ondersteund door mijn sterke armen, spreid ik je benen uit elkaar, mijn gezicht er tussen latend. Ik kijk... Ik kijk naar je openstaande lipjes, glinsterend in het licht van de fakkels; vol, nat en geil. Ik kijk en begin te likken, terend langzaam te likken.

De geur van je geilheid dendert mijn neus in. Ik snuif haar op, heerlijk, een niet te beschrijven geur. Zo vrouwelijk, zo zoet, zo, zo...geil.
Ik steek mijn tong zo ver als ik kan uit mijn mond en buig naar de onderkant van je kutje, een klein beetje het water in. Helemaal onderaan gekomen duw ik plotseling krachtig mijn sterke, warme tong tussen door je schaamlippen. Een gilletje ontsnapt...

Tergend langzaam bewegend, begin ik een weg naar boven.
Ik proef je, ik voel de vormen van je binnenste... Omhoog, mijn tong weer even diep in je kutje. Je schaamlippen komen weer bij elkaar, ik ben bijna op dat ene plekje, vlak boven het water. Dat ene plekje wat ineens je hele wezen schijnt te zijn... Je trilt al; je weet wat er gaat komen... En ja, dan geef ik een volle, dwingende lik over je clitje. Mijn puntje van mijn tong houdt stil bij jouw kloppende clitje en begint langzaam rondjes te maken om je clit heen. Dan zuig ik hem naar volledig naar binnen, je ontploft… Je begint te kreunen en te hijgen, een dierlijk geluid stijgt op boven het zwembad. Het water, de situatie en mijn tong vormen een onbeschrijfelijke combinatie die je al snel in extase laat raken.

"Ja, neuk me met je tong", sis je. "Harder…Lekker, zo lekker, zo…"

Ik verleg mijn handen iets en trek je al drijvend mee in de richting van de fontein, in de hoek van het bad, vlakbij de rand…
Je kijkt me aan en maar lijkt me niet helemaal te begrijpen. Zacht geef ik kusjes op je lipjes, zuig nog even aanje clitje.. "Ga door met likken, ga door…Ik was er bijna…"

Je voelt ineens de straal water die uit de fontein komt op je voet kletteren en beseft je wat ik van plan ben. Geilheid neemt zijn plaats weer in en gewillig laat je je in de juiste positie drijven. De straal gaat van je voet richting je knie, van je knie richting je dijbeen…
Je voeten haal je uit het water, je kuiten rustend op de kant. Je rug en billen op mijn armen, je hoofd op mijn schouder, je kutje net boven het water uitstekend. Ondertussen ben je jezelf ritmisch over je clitje gaan strelen, haar voorbereidend op wat er komen gaat… En het gaat komen.

En hoe…Je vouwt je lipjes een beetje open en laat de straal eerst een tijdje over je lippen kletteren. Oei, wat een gevoel; de straal is krachtig maar niet pijnlijk, precies goed! En dan laat je je gaan. Je kijkt mij aan en duwt je clitje precies onder de straal, er vol op…Het water masseert je clit en duwt haar willekeurig alle kanten op. Het gevoel komt overeen met een goede vibrator in combinatie met een zachte gladde tong, maar is eigenlijk nog lekkerder.

Hijgen weer, kreunen, je probeert het geluid te onderdrukken maar daar is het gevoel te heftig voor. Je geeft je over en laat je horen, je sluit je ogen, ik blijf je aankijken, aanstaren eigenlijk.

Je lichaam krimpt ritmisch heen en weer....en dan is het daar…. Met een laatste, enorme kramp overvalt het orgasme je. Je schreeuwt het uit… Jaaaa, jaaaaaaa, je lichaam schudt heftig door het water heen en laat golfjes tegen mijn borst en hals aan kletteren. De fontein blijft onafgebroken op je clit spuiten en zorgt voor nog enkele naschokken. Heerlijke naschokken…

Plotseling is het stil, doodstil… De fontein welke aardig wat geluid veroorzaakte is ineens gestopt met spuiten. Het is 24uur en wordt automatisch uitgeschakeld om middernacht om de vakantiegangers rustig te laten slapen… We kijken elkaar aan, glimlachen wat. Jij nog steeds drijvend op mijn armen en steunend met je kuiten op de rand, je kutje met kloppende clit half boven het water…

Je voeten laat je in het water zakken... je zet ze op de bodem en beweegt traag door het water naar de rand.. dan zie ik je vingers op de rand klemmen en voel ik je voeten tegen mijn benen aankruipen.. je laat jezelf drijven en neemt mijn lijf tussen je benen.. dwingt me naar je toe... mijn handen omlkemmen je heupen en ik voel hoe mijn stijve zicht tegen je billen aandrukt..

Ik zak wat door mijn knieen en druk mijn stijve naar voren.. hmmm ik vind normaal "vanachter" al lekker, maar dit is toch wel apart..
Je bent nog heerlijk nat en kreunt als je mijn harde paal in je voelt glijden... zoner het geluid van de fontijn zijn we zo stil mogelijk.. alleen inghouden gekreun en het golven van het water is te horen..

Ik ben zo opgewonden dat het niet lang duurt voor je mijn warme gloed in je voelt spuiten... ja glijdt naar voren, draait je om en stil zoenen we ..De tijd lijkt helemaal stil te staan...

Stilletjes klimmen we snel op de kant en graaien onze kleren bij elkaar. Hup, gewoon naakt over het hekje richting de voordeur sluipend. Een nat spoor van onze druipende lijven op het pad achterlatend…

De nacht is nog jong...

Geen opmerkingen: