.Vastgebonden.

Je loopt door de stad, het is een prachtige lentedag. De terrasjes zitten vol en iedereen is vrolijk aan het winkelen, genietend van een van de eerste warme dagen van het jaar.
Ik ben aan het werk bij een klant van ons en als ik even bij de ingang van de winkel sta, zie ik je langslopen.
Ik besluit achter je aan te lopen, totdat we in een ietwat rustiger straatje komen.
We zijn dichtbij waar ik mijn bedrijfsbusje heb geparkeerd en ik besluit je voorbij te gaan. Verderop sta ik rustig op je te wachten, je komt achteloos aangesjokt, je van niets bewust. Zodra je langs loopt grijp ik je beet en neem je mee richting mijn busje dat achter dit kantoorpand staat geparkeerd. Je sputtert wel tegen, maar in mijn optiek alleen maar naar buiten toe.


Eerste dacht je dat ik je wilde beroven, maar aan de manier waarop ik je beet had, voelde je een vreemd gevoel van veiligheid. Er gaat een rilling door je lichaam, eindelijk iemand die je aandacht geeft. Eindelijk iemand die de dingen weet die je zelf nog moet ontdekken. Je voelt het jeuken
tussen je benen, zou het vandaag dan eindelijk.....?
Terwijl jouw lichaam zonder dat je het kan beinvloeden de opeenvolgende stappen van opwinding doorgaat en je langzaam wat vochtig wordt, til ik je achterin de bus. Nog voor je gewend bent aan het donker hier binnen en je afvraagt waarom je eigenlijk geen chte weerstand hebt geboden, bind ik je vast met de touwen die al in het busje lagen. De touwen zitten net iets
strakker dan lekker is, de ruwe koorden maken de huid rond je polsen en enkels geirriteerd, maar op een haast onbekende manier lijkt de pijn je nog geiler te maken.
Een gevoel wat je lange tijd niet meer hebt meegemaakt. De spanning van de afgelopen minuten, wat voor je gevoel een uur leek te zijn, hebben ook op mij ook hun invloed gehad: Adrenaline stroom door mijn lichaam als ik de kleding van je lijf ruk, daarbij je huid her en der open krassend. Ik kan mezelf niet meer bedwingen en knoop mijn broek en shirt open. Het gevoel van macht gecombineerd met de dierlijke aantrekkingskracht die ik voel maken me gek! Ik moet mijn hoofd er goed bijhouden, om te zorgen dat alles goed verloopt.
Ik kijk eens naar beneden, naar het concentratiepunt van alle soorten energie die zich in en rondom mijn lichaam bevinden. Terwijl ik zachtjes mijn stijve nog wat harder streel, kijk ik nog eens goed naar hoe je daar op die vuile bodem van de bus ligt. Je fragile zomerjurkje hangt nog half over je lijf en van je lingerie is al helmaal niets meer terug te zien. Misschien was het geen duur setje en misschien koop ik wel iets nieuws voor je als je me tevreden stelt vanmiddag.
Tot nu toe is er nog geen woord gevallen, veel te druk waren we bezig met onze eigen gevoelens. Ook nu nog zwijgen we. Af een toe is een blik genoeg, maar zelfs die zijn op n hand te tellen. Als mijn ogen bij je voeten zijn aangekomen, de enige plekken van je lichaam die nog verborgen zijn, kan ik mezelf niet meer tegenhouden en zak langzaam door de knieen. Op dit moment overwint het gevoel van angst je och een beetje en enigzins geschrokken kijk je me aan. In je prachtige ogen, ogen die ik nooit van mijn leven meer zal vergeten, is de strijd in je ziel duidelijk zichtbaar. Golven van angst, geilheid, nieuwsgierigheid en lust lossen elkaar af als seconden van de tijd.
Toch weer enigzins angstig maak je je klaar om hard en direct door mij doorboord te worden, je bereidt je voor op een verkrachting, een pure uiting en misbruik van mijn macht. Maar net op het moment dat je mijn brute entree verwacht voel je niets meer dan mijn hete eikel die zich heel rustig tussen je openstaande lipjes nestelt. Ik van mijn kant voel hoe het meest gevoelige
deel van mijn lichaam in jouw lichaam zit. Onvermijdelijk was dit moment, maar toch verrast het mij mogelijk nog meer als het jou verrast. Ik haal hem er weer uit en de volle lengte van mijn stijve glijdt langs je clitje omhoog en omlaag....omhoog en omlaag....omhoog en omlaag. Zacht en teder drijf ik je tot waanzin. Ergen ben je teleur gesteld dat ik niet deed wat je erwachtte. Diep van binnen wil je dat ik je neem, dat ik je als een brute verkrachter doorboor.
..........Omhoog en omlaag......... Langzaam wordt de spanning in je lichaam te groot voor je geest en moet je je helemaal overgeven aan die warme staaf die dan weer over je venusheuvel glijdt en dan weer heeeeel voorzichtig en heeeeel ondiep alleen maar lijkt te kijken of je schaamlippen nog wel open kunnen. Langzaam verglijdt je zicht op de wereld en je hoort geen enkel geluid meer behalve je eigen gesteun. De manier waarop ik je bevredig voel je al snel een orgasme opkomen. Je probeerd je met alle macht tegen me aan te drukken om de druk op dat knopje te verhogen, maar je kan je niet bewegen. Er zit geen rek in de touwen en waarschijnlijk bloed je al een beetje, daar waar ze je lichaam vastsnoeren.
Zou ik je toelaten om klaar te komen? Alles lijkt erop, je kreunt zo hard dat ik het wel moet horen, en de ongecontroleerde bewegingen in je onderbuik zeggen toch genoeg, denk je. Al tijden verlang je naar een moment als dit, zonder dat je dat zelf wist. Hoe ik in staat ben om te weten wat jij wil, zelfs voordat jij dat weet vraag je je even af, maar dan neemt het opkomende
orgasme je gedachten weer mee. Zou je dan nu mogen? Precies op dat moment houdt het op.
ik rol je om, je warme, vochtige clitje stuurt een rilling door je lichaam, als er een koude lucht langs strijkt. Maar dan opeens komt de klap, de pijn die je niet verwacht had. Zowel lichamelijk als geestelijk voel je nu pijn. Keer op keer komt de zweep op je lichaam terecht. Je weet niet waar je hem verwachten moet. Dan weer komt ie neer op je borsten, waarvan je tepels tegen beter weten in toch hard worden. En de volgende klap komt niet eens op je lichaam maar klapt vlak voor je gezicht in de lucht. Ook de aard van de slagen verschilt. Bijna elk plekje op de bovenkant van je lichaam lijkt nu te gloeien. Door de gewenning aan de pijn en het bloed dat nu als een gek door je lichaam raast, voel je iets tegenstrijdigs.
Terwijl je opkomende orgasme verdwijnt, neemt je opwinding alleen maar toe! Vooral rond het sexuele centrum van je lichaam is het een drukte van jewelste. Even plotseling als het kwam is de neerslag van pijnlijke zweepslagen weer verdwenen. Na dit korte, maar krachtige, intermezzo is je orgasme nu compleet weggevloeid en je begrijpt er niets meer van. Wanhopig vraag je je af wat er nu komen gaat. Dan opeens drukt er een keiharde stijve tegen je zachte lipjes en beukt helemaal tot in het diepste plekje van je lichaam.
Pijn schiet door je getergde onderlichaam, nu voel je wat macht is, nu voel je wat verlangen met je kan doen. Nu voel je waarom k die macht in handen heb. Nu voel je. Met mijn paal schuurend langs je schrijnende schaamlippen wordt er een vreemde opwinding naar je hersenen gestuurt, een mix van pijn en opwinding. Als een bezetene ga ik nu in je tekeer, als een brute beer misbruik ik je prachtige lichaam. Handen, nee klauwen vergrijpen zich aan je borsten, en meer. Mijn handen maken krassen in je lijf.
Mijn stijve lijkt veel te groot voor je. Voor je gevoel was je nooit zo diep geweest, telkens weer voel je de keiharde eikel tegen de bodem van je kutje beuken, als een heipaal gaat hij in je tekeer. Maar dan slaat je gevoel voor de derde keer om. De pijn vervaagt en de sensatie neemt toe. Je krijgt alleen nog maar geile gevoelens bij het harde gebeuk. Door het contrast tussen de zweepslagen van net, de tedere passie van daarvoor en de brute macht die nu misbruik van je maakt, gaat de spanningsboog nog verder omhoog.
Een gevoel begint zich in je op te bouwen, een gevoel wat je donders goed kent alleen wat je je nog nooit in zon omvang had kunnen voorstellen.
Tranen, van vreugde of verdriet?, verzamelen zich in je ogen. En weer vraag je je af wanneer je klaar mag komen. De vonken lijken van je tepels af te springen, als mijn tanden erin, nee er haast doorheen lijken te bijten! Je voelt dat ook ik bijna begin te komen.
En je geniet ervan, zo mogelijk nog meer dan mij, als donderslag bij heldere hemel, kom je klaar. Van het ene op het andere moment van een totale spanning naar een totale ontspanning en heen en weer. Juist toen je het niet verwachtte! Net toen je gedachten aan het dwalen waren over wat je allemaal ondergaan had, was je niet op je hoede geweest. De spieren, diezelfde spieren die nog steeds door het harde vlees bruut worden opgerekt en gepijnigd, proberen nu mijn stijve te breken; als een gek gaan ze te keer en jouw knijpende kutspieren lijken zich op mij te willen wreken.
Het warme vocht, , maakt je kutje helemaal glad. Nog nooit heb je zo'n orgasme gehad, terwijl ik gedreven in je blijf stoten, nog harder en nog dieper dan je ooit voor mogelijk had gehouden, beleef jij de ene top na de andere.
In mijn hoofd gaan mijn gedachten als een dolle te keer, ik kan de spanning niet meer houden, maar ik dwing mezelf om vol te houden. Hoe langer hoe beter, hoe langer hoe intenser het straks zal zijn......... Veel verder dan tien felle en diepe stoten kom ik echter niet. Dan is ook voor mij de
spannig te groot geworden en geef ik me helemaal over aan de beweging van jouw spieren. De zware ballen die tegen je lipjes aan komen voel je samentrekken, het warme zaad vult je op, wit en warm vloeit het in je. Terwijl we beiden op adem komen wordt het je allemaal een beetje teveel en langzaam keert de rust in je hoofd weder.
We zijn beiden compleet uitgeput en zakken weg in een tevreden lichte vorm van slaap. Nog steeds vult mijn lichaam jouw lichaam op en nog steeds zit je vastgebonden, maar het interesseert je niet. Na dit prachtige orgasme wil je alleen nog maar bij me liggen.
Je vindt het eigenlijk wel prettig die herinnering aan het ruwe, het harde.
Dat zorgt ervoor dat de zachte droom waar je nu langzaam in wegglijdt nog zachter lijkt. Je zegt tegen jezelf dat je dat moet onthouden.......

Geen opmerkingen: