.Oude liefde (deel2).

Het was vijf weken geleden dat ik haar gezien had, maar het leken wel vijf maanden.
Zij had haar gezin ik het mijne maar toen wij vorige keer samen waren, was er een soort magie en vergaten we alles om ons heen. We dachten alleen aan "ons".

Tijdens het vele mailen en chatten hadden we elkaar zodanig op zitten te hitsen dat ik goed geil was voor vandaag. Als wij samen zijn dan gaat alles vanzelf. Dat was eigenlijk al zo die eerste keer dat ik haar weer na 8 jaar zag.



Toch was ik vandaag erg gespannen. We hadden bijna de hele dag en ik zou rond 9 uur bij haar thuis komen. Haar man zit op de weg en moest die dag ergens in de kustprovincie zijn.
Onderweg ernaar toe was ik erg vrolijk, zong volop mee met de liedjes op de radio en was in drie kwartier op de plaats van bestemming.

Ik speurde de parkeerplaats af op zoek naar zijn auto maar die kon ik niet ontdekken (da's mooi). Het was een mooie dag, fris, maar geen wolkje aan de lucht en de zon stond te stralen. Bij de voordeur aangekomen begon mijn hart sneller te kloppen, yessss daar kwam ze en ik kreeg overal kriebels en ik kreeg het warm.

Ze liet me binnen en glimlachte me toe. Ik liep op haar af, gaf haar een tedere kus op haar mond en we liepen samen naar de kamer. Daar binnen gekomen deed ik de deur achter me dicht en hield haar tegen.. ik pakte haar vast en drukte haar tegen mij aan. Ik heb je gemist zei ik. Ik jou zei ze.

Ik keek haar in haar mooie ogen en begon haar te zoenen. Steeds hartstochtelijker en onze tongen vonden elkaar snel.
Mmmmmmm wat was dat toch lekker, zoenen met haar. Ik denk dat we wel 10 minuten tot een kwartier hebben staan zoenen.
Toen zei ik tegen haar dat ze er goed uit zag. Geweldig gewoon. Ik zag er ook goed uit zei ze, "lekker ding".

Opnieuw zoende ik haar en ze zoende gretig terug.
Van haar heftige gezoen was ik inmiddels weer heel opgewonden geworden en mijn stijve stond dan ook strak in mijn broek.
Ze trok me weg van de deur en maakte een opmerking in de zin van "thee drinken kunnen we straks ook nog wel" en trok me mee naar boven.

Op haar slaapkamer drukten we onze lippen weer tegen alkaar en ik pakte haar billen en duwde haar tegen mijn kruis aan.
Ze kneep in mijn billen en begon te hijgen in mijn oor dat ze mij wilde.
Ik stond op, liet mijn broek en boxer zakken en mijn stijve stond fier overeind. Ze zat op de rand van het bed en nam hem diep in haar mond.

Ik pakte haar hoofd en liet mijn handen door haar haar glijden. Mmmmm wat was dat lekker zeg, met een hand pakte ze mijn ballen en begon ze te masseren. Ik was zo geil dat ik een hoogtepunt voelde naderen en kwam ook luid kreunend klaar in haar mond.
Ze slikte niet alles door en liet mijn zaad langs haar kin op haar borsten lopen. Geil gezicht..
Terwijl haar ogen mij aankeken, likte mijn pik helemaal schoon en zoog de laatste druppels zaad uit mijn pik.
Mmm wat heerlijk zeg en wat geil. De ergste spanning was bij mij nu verdwenen.
Ik ontdeed mij van de rest van mij kleding en liet me op bed vallen.

Zij stond op en kwam over mij heen zitten, ik kleedde haar uit.
Toen ze in haar lingerie stond zag ik dat haar string aan de voorkant een donkere plek vertoonde.
Zij vond het dus ook allemaal geil en was supernat. Ze hield haar lingerie aan en kwam met een geile blik in haar ogen over het bed naar me toe kruipen...

Ze zoende me weer hartstochtelijk en ik zoende terug terwijl mijn handen haar billen pakten en deze heerlijk masseerden.
Ik draaide haar op haar rug en begon haar nek te zoenen en haar aan haar oorlelletje te sabbelen.
In mijn oor hoorde ik haar kreunen en zakte al zoenend af naar haar borsten.
Ik beet plagerig door haar bh heen in haar tepels en ze kreunde nog luider. Ik deed haar bh uit en zag de twee heerlijke borsten.
Nam ze voorzichtig in mijn hand en kneedde ze zacht. Mmmmmm wat heerlijk voelde dat. Ik likte zacht aan haar tepels.
Ik kneep er in en trok eraan en ze kronkelde en kreunde. Ik zoende verder naar beneden maar bleef haar tepels vasthouden en er meespelen. Ik likte over haar slip heen en proefde de heerlijke smaak van haar vocht.
Met mijn tanden deed ik haar slip uit en zag haar lekker lipjes, nat van het vocht.

Ik lik van haar linkerbeen over langs haar lies, over haar onderbuik naar haar rechterbeen en terug.
Ze kreunt en zegt me op te houden met pesten. Ik likte er nog een keer overheen en liet toen mijn tong verdwijnen in haar kutje.
*kreun* wat lekker warm en nat zeg en ze smaakt zo lekker.
Met mijn handen hield ik haar zachte lippen uit elkaar en likte langs en over haar clitje en beet er zachtjes op.
Ik likte de binnenkant van haar natte lipjes en stak plagerig mijn tong naar binnen.

Ik likte met het puntje van mijn tong van haar clit tot tussen haar billen en weer terug. Vlak voor haar anus draaide ik plagerig rondjes en hoorde haar luid kreunen. Toen liet ik twee vingers diep in haar kutje glijden en zoog op haar clit. Dit was te veel voor haar en luid kreunend kwam ze klaar terwijl ik nog door lik en haar heerlijke geil proef.
Ik kroop langzaam likkend naar boven en plaagde haar tepels nog even.
Ik keek haar aan en zoog aan een van de vingers waarmee ik haar had klaargemaakt.
De andere vinger stak ik in haar mond en ze zoog hem geil af.

Toen gaf ik haar weer een tongzoen en pakte haar vast en kroop dicht tegen haar aan.
Wat was het toch heerlijk om naakt tegen haar aan te liggen. Ik streelde haar rug en keek diep in haar ogen....
Ik was ontzettend verliefd aan het worden op deze vrouw. Ondertussen pakte ze mijn pik vast en begon hem langzaam af te trekken.
Hij begon stijver en stijver te worden en was in een korte tijd weer helemaal stijf.
Ik wil je voelen zei ze en ging op haar rug liggen en trok haar benen op.
Ik likte plagerig over haar nog natte lipjes heen en ging boven op haar liggen.

Haar voeten zet ze tegen mijn schouders en mijn met mijn stijve tegen haar lipjes drong ik diep bij haar binnen.
Ik begon langzaam te stoten maar voerde het tempo snel op want het was zo lekker.
Zij kreunde luid en ik stootte ondertussen stevig door en werd nog geiler terwijl ik haar zo zag genieten.
Toen ik mijn zaad voor de tweede keer voelde brandden in mijn ballen, stopte ik en haalde mijn stijve uit haar druipende kutje.
Ik trok haar naar de rand van het bed en draaide haar op haar buik. Ik ging achter haar staan en schoof mijn stijve weer in haar.
Haar vingers gleden langs haar natte lipjes.
Ik stootte weer heftig en hoorde haar weer kreunen en voelde dat ze met haar kutspieren begon te knijpen.
Dit was voor mij te veel en ik kwam voor de tweede keer die ochtend klaar.

Ik spoot mijn zaad diep in haar kutje en elke keer als ik spoot trok ik haar aan haar heupen dicht tegen me aan.
Heerlijk zeg... het zullen seconden zijn geweest, maar het leek een eeuwigheid.
Toen haalde ik mijn half stijve langzaam uit haar en een siddering ging door haar heen. Haar vingers namen het over en ik mocht
toekijken hoe zij zich naar een 2e hoogtepunt vingerde.. erg geil..
Ik ging naast haar op bed liggen en ze kwam dicht tegen me aan. Ze veegde het zweet van mijn voorhoofd af.
Wat een geweldig hoogtepunt zei ik. Wat dacht je van mij zeg ze.. ..

Ik streelde haar rug en haar billen.
Ik ging met mijn vinger door haar bilnaad naar beneden en drukte licht op haar anus en ging zo door naar haar kutje.
Die was nog nat van haar geiligheid en glibberig van mijn zaad.

na even zo gelegen te hebben liep ze naar beneden om thee te zetten.. mij onder het dekbed achterlatend.
Toen we de thee op hadden keken we eens op de klok.. stiekum waren er an bijna 4 uur voorbij gevlogen en we hadden nog zo weinig gedaan voor ons gevoel. Maar ja, lekker liggen, strelen en kletsen, dat wil natuurlijk wel.

Ik keek haar even aan, maar we hadden het hier al over gehad, even douchen dus.
Nog voordat we onder de warme waterstralen staan, stond mijn stijve al overeind.. haar billen, borsten. haar zachte lippen hmm..
We zoenden lekker en zeepten elkaar in.

Ik zorgde ervoor dat mijn vinger goed nat en glibberig was en gleed over haar rug naar haar kontje.
Ik drukte heel zacht op haar anus en mijn vinger verdween een klein stukje naar binnen.
Even kreunde ze, maar ze liet het wel toe. Ze keek me vragend aan en was zo ontspannen,
dat ik makkelijk een halve vinger naar binnen drukte.

We hadden het hier wel eens over gehad tijdens het chatten maar eigenlijk was het er nooit van gekomen.
Nu gebeurde het gewoon. Ze keek me verlangend aan en ik begon haar weer hartstochtelijk te zoenen en hield mijn vinger in haar anus.
Toen ik mijn vinger er weer uithaalde zei ze, dat ze dat nog nooit echt gevoeld had, behalve met een vibrator, maar het bevalt haar goed.

Ze draaide zich om en pakte mijn stijve en drukte die tegen haar kontje aan. Ze drukte zich wat naar achter...
Wat warm en lekker strak zeg... Ze deed niks maar bleef gewoon staan en kneep met haar kutje, ook zij moest even aan het gevoel wennen. Mijn stijve werd hierdoor steeds stijver en harder. Ik pakte haar borsten en kneep in haar tepels waardoor ze begon te bewegen.

Ze begon het tempo op te voeren.Langzaam op en neer en steeds een beetje sneller.
Mmmm wat lekker zeg en ik liet haar een tijdje doorgaan, zonder mezelf mee te bewegen.
Haar vingers glijden in haar kutje en ik voel ze af en toe over mijn ballen glijden..
Ik voelde haar vingers in haar binnenste en alleen al van dat gevoel kwam ik voor de 3e keer tijdens dit bezoek...
Ze zette haar beide handen tegen de muur en mijn vingers gleden over haar clitje.. ze kwam nu ook weer klaar.
Zo geil en lekker had ik het nog nooit meegemaakt.

Het water kletterde over onze lichamen, zo'n geile dag had ik nog nooit gehad. Vermoeid staan we in de douche te zoenen.
Toen ik een half uurtje later naar huis reed had ik een hele grote smile op mijn gezicht en een voldaan gevoel.
Een hele gevoelige pik van de hoeveelheid sex die ik gehad heb.
Wij gaan elkaar vaker zien, maar of we deze dag ooit zullen overtreffen???

..... Wie weet....

Geen opmerkingen: