.Droom.

Het is een klamme zomeravond, tijd om te gaan slapen na een drukke dag.
Het is warm op je kamer en je zet het raam een stukje open. Geluukig is het een klein beetje aan het waaien buiten.

In niet veel meer dan een stringetje kruip je onder een koel laken en probeert de slaap te vatten.

Een tijdje later schrik je wakker... je hebt gevoel alsof iemand de lakens zojuist van je af heeft getrokken... maar aan de andere kant kan het ook gewoon zijn dat je hebt liggen woelen in je slaap.



Je ziet dat het gordijn wat bol staat van de heerlijke bries die buiten waait. Je komt uit bed en schuift het gordijn een stukje op. Een streep maalicht valt over je bed..
Buiten is het stil en vredig.

Je gedachten gaan even terug naar dat verhaaltje wat je gelezen hebt, zo vlak voor het slapen gaan. Je hebt er verder niks mee gedaan, maar als een date zo mocht eindigen, dan heb je daar geen probleem mee.. je trekt het laken weer over je heen en al dromend val je weer in slaap...

Het lijkt of de wind wat verder is aangewakkerd.. je voelt het laken een beetje over je bovenlijf heen schuren... en je tepeltjes zijn harder aan het worden..half slapend trek je het laken wat naar beneden en geniet van de wind die over je lijf gaat.. in je droom zie je voor je hoe ik zachtjes over
je buik blaas...

Je voelt mijn adem over je buik gaan en een rilling gaat door je heen..zachtjes blaas ik over je buik, je naveltje.. langzaam naar boven en al snel voel je mijn adem over je borsten gaan... of is het de wind...

Je houdt je adem even in... het is net of er een lichte druk op je huid wordt uitgeoefend.. het gevoel is niet onaangenaam en je lijkt vingertoppen te voelen die langzaam langs je lijf bewegen.. je tepeltjes voel je harder worden en je lichaam spant zich een beetje aan onder dat gevoel... vanuit je hals . over je borst... verder naar onderen langs je navel en over de dunne stof van je string...precies over je heuveltje...

Half slapend merk je dat het je eigen hand is die nu op je ondergoed rust.
Je vouwt je handen tussen je benen en draait je op je zij... ben je aan het dromen of is dit echt ?

de wind glijdt over je zij.. en weer lijk je die aanraking te voelen, heel zachtjes vanaf je schouder over je zij... alsof er vingers drukken op je huid.. over je zij..je heupen.. je benen...

Je rolt weer op je rug en even laat je je tong langs je lippen gaan... je vingers glijden over je lijf en rusten even op je borsen...je weet niet precies wat je droomt en wat echt is, maar je lichaam begint langzaam warm te worden.. je tepeltjes zijn hard geworden en je hebt de neiging om je
benen verder uit elkaar te leggen..

Daar is weer die windvlaag.. hij lijkt precies tussen je benen door te gaan en je voelt hem over je string blazen... je drukt je stringetje wat opzij en het voelt meteen alsof er een stel vingers over je heuveltje glijdt.. de combinatie met je droom maakt het gevoel alleen maar intenser...

Je ogen zijn gesloten en je droomt dat het mijn tong is die je over je heen voelt gaan.. . zachtjes van de zachte binnenkant van je been.. omhoog langs de buitenkant van je lipjes.. omhoog over je heuveltje en zachtjes je onderbuik kussend..

Je voelt je handen naar je borsten glijden en je schopt het laaste stukje laken van je af... je tepeltjes zijn hard geworden.. door de koele wind ? of de opwinding ?..

Langzaam laat je je handen weer naar beneden glijden, half in slaap geniet je van het gevoel..
bij je heupen aangekomen trek je ook je stringetje uit en je laat je handen langs je benen terug naar boven gaan.. je drukt je lipjes wat opzij en hoopt dat dat lekkere gevoel weer terugkomt..

Het duurt niet lang of weer heb je het gevoel alsof er iemand over je heuveltje blaast.. je lipjes staan open en je voelt de wind over je clitje blazen.. het kieteld een beetje en het is een heerlijk gevoel.. je ademt even diep in en een zachte kreun ontsnapt aan je lippen..

Door de opwinding is je clitje lekker gevoelig geworden en hoe harder het begint te waaien hoe meer het lijkt of er iemand zachtjes met zijn vingers overheen glijdt.. steeds groter wordt de druk op je clitje en steeds dieper begin je te ademen... in je droom zie je hoe ik je lekker aan het
verwennen ben... je voelt mijn vingers over je vochtige lipjes gaan en ik druk mijn tong tegen je clitje...

Je handen gaan omhoog en je vingers wrijven over je harde tepeltjes.. je voelt mijn tong tussen je lipjes glijden en mijn vingers bewegen over je clit... ik druk plagerig mijn tong een stukje naar binnen... je trekt je rug wat hol en onder in je buik reageren je spieren... je handen knijpen
even in je borsten... hmm lekker dit..

Je laat ze naar beneden glijden en wrijft even over je gezwollen clitje.. je drukt je lipjes uit elkaar en geniet van het gevoel.. in gedachten voel je mijn tong snel langs je clitje bewegen en je voelt hoe ik mijn vinger in je druk en langzaam laat bewegen... steeds langzaam naar binnen en dan weer langzaam naar buiten.. de druk op je clitje wordt groter..en je ademhaling gaat dieper...

Daar lig je dan.. je licht bezwete huid.. op je bed.. lakens opzij geschoven.. slipje op de grond... je ligt scheef voor je open raam en je benen van elkaar af... je ademhaling is regelmatig maar diep.. je vingers glijden langs je lijf, net als de wind.. in je droom lijk je mij te voelen over je lijf...of zijn het toch je eigen vingers ?...

Dan weer een windvlaag.. in je droom voel je mijn handen langs je lijf bewegen en ik rol je op je buik...Je hand glijdt langs je billen en in je droom voel je me op je billen drukken met mijn handen.. mijn paal is groot en hard geworden van jou.. dan voel je me in je komen (of zijn het je
vingers...) en hevig in en uit je bewegen..

Je spant je billen aan en drukt je clitje tegen de lakens aan.. je onderlichaam kronkelt een beetje over de lakens en iedere keer als je je billen samenknijpt, drukt je clit heerlijk over de lakens heen...
In je droom stook ik harder en dieper.. bij iedere stoot voel je je spieren reageren en drukt je onderlijf tegen de lakens aan... Je ademhaling gaat vlugger en je buikspieren spannen zich aan..

....dan wissel je van positie.. je gaat op je zij liggen en je vingers achterlangs drukken diep in je binnenste.. je andere hand beweeg je naar de voorkant en je vingers wrijven hard over je clit... in je droom zie je hoe ik een been bij je enkel vast heb en zo ruimte heb om lekker diep in je stoten.. steeds weer in dat fijne tempo.. nu kun je jezelf niet meer inhouden en je spieren spannen zich steeds verder samen... steeds verder naar dat ene fijne gevoel.. je vingers masseren je clitje, het is lekker gevoelig en je geniet van de aanrakingen.. je drukt steeds harder en je spieren reageren bij elke beweging die je nu maakt...

Dan is er de ontlading.. je wordt wakker van je eigen kreun... op het moment dat je beseft dat je hebt liggen dromen schokt je lichaam nog na... je vingers zitten nog in je en je geniet nog even van het gevoel..

Als je de koele wind voelt, pak je de lakens en draait jezelf weer lekker in.. slaap lekker !

Geen opmerkingen: