.Cafe.

Het is zaterdagavond "weekend" en dus wil je net als altijd naar het cafeetje in het dorp.
Het dorp is niet groot en iedereen kent elkaar..

Zodra je binnen stapt zie je je vriendinnen al zitten, dat belooft weer een gezellige avond, net als altijd.
Je loopt eerst naar de bar om een wijntje te bestellen, en ineens valt je oog valt op mij.
"mmm" denk je bij jezelf, die heb ik nog nooit eerder gezien in het dorp..
Je pakt je wijntje aan van de barman. Al dromend, "zulke zwoele bruine ogen", loop je naar de tafel waar je vriendinnen zitten, en sluit je daarbij aan.

Geen seconde hou je je ogen van mij af. Enkele minuten later draai ik mijn hoofd naar je toe, je voelt de tintelingen door je hele lichaam heen gaan, ik kijk je aan, en glimlach even naar je...



Je krijgt het warmer en warmer en er gaat een prikkeling door je intieme plekjes, je glimlacht zo cool mogelijk terug.. maar merkt dat je flink opgewonden raakt...

Een tijd later loop je naar de w.c om even bij zinnen te komen. Als je voor de spiegel staat, wordt er een paar keer dwingend op de deur geklopt. Wie kan dat nou zijn, toiletten zat! denk je nog..

Weer klop ik de op de deur en je doet de deur open op een kiertje, je kijkt recht in mijn donker bruine ogen.
Ik duw je zachtjes naar achteren en fluister in je oor dat ik je wil.. "al vanaf het moment dat ik je binnen zag komen".

Zachtjes bijt ik op je onderlip en begin je te zoenen.
Al gauw stoeit jouw tong met de mijne.
Je trek mijn shirt over mijn hoofd en ik maak je bloesje en bh los.
Je ziet mijn ogen over je lijf glijden...

Met mijn tong baan ik een weggetje naar beneden, je voelt mijn tong rondjes om je tepeltje maken.. Ik voel hem harder worden tussen mijn lippen.
Zachtjes kreunend zeg je dat je ook vanaf het begin van de avond naar mij gekeken hebt.

Mijn sterke handen glijden onder je rokje, en ik begin je daar te strelen. Je voelt mijn vingers over de dunne stof van je string gaan en zucht even als ik ze over je heuveltje druk..

Je kunt het nog steeds niet geloven dat ik nu bij je sta, in het toilet nog wel.
Je vraagt er verder ook maar niet naar en je wil gewoon even genieten.

Je drukt je heupen naar voren, als ik met mijn vingers je string aan de kant duw. Mijn vingers glijden tussen je lipjes door en ik voel dat je lekker nat bent.
Als ik verder naar beneden ga, woel je lekker met je handen door mijn haar.
Mijn kusjes glijden over je buik verder naar beneden...

Ik pak je handen vast en leid die naar je borsten, je knijpt zachtjes in je tepels, en kreunt
zachtjes als je voelt hoe ik met mijn vinger tussen je natte lipjes ga, voorzichtig bij je naar binnen, terwijl mijn tong om je gevoelige plekje draait.
Ik voer het tempo steeds meer omhoog, totdat je al schokkend en kreunend klaarkomt.
Ik lach even lief naar je en sta op, het vocht druipt langs je benen naar beneden en je blijft tegen de muur geleund staan.

Onze tongen zoeken elkaar en vurig kus je me.
Je trekt mijn broeksknopen los en drukt mijn broek omlaag.
Mijn grote erectie staat hard overeind en je pakt hem even vast.. zo verrukkelijk.
Je laat jezelf door je knieƫn zakken en ik voel je lippen tegen mijn paal drukken.
Mmmm.... je tong maakt voorzichtige rondjes rond mijn eikel en je vingers masseren zachtjes mijn ballen... Ik kreun als je mijn pik in je mond neemt en er even lekker aan zuigt..
Je maakt mijn stijve keihard en mij helemaal gek...

Je komt omhoog en je draait naar de muur toe.. je zet een voet op de rand van het toilet en ik kom achter je dicht tegen je aanstaan en druk mijn paal voorzichtig naar binnen..
Hmm.. je bent heet en je spieren spannen zich rond mijn staaf..
Al hijgend begin ik heen en weer te bewegen, mijn handen hebben je heupen vast en dicteren het tempo... mijn paal gaat steeds dieper. Je ziet via de spiegel hoe de zweetdruppeltjes van mijn voorhoofd beginnen te druipen, hmm je ziet mijn paal in je bewegen..geil gezicht...

Ik beweeg steeds sneller en sneller.. mijn handen bewegen over je lichaam en ik pak je borsten vast. Het lijkt of je even van de wereld af bent en geniet van me...
Je voelt mijn stijve met schokjes opzetten, als ik mijn warme zaad in je spuit... hmmmm..

je kreunt en fluistert "nog even..." ik blijf nog zachtjes op en neer gaan.. ik zie dat je tegen een tweede keer klaarkomen aan zit..
Je laat je vingers over je clitje gaan... ik voel je spieren samentrekken en ik glij uit je...weer kom je genadeloos klaar, bijna grommend van lust...

Ik geeft je een lekkere zwoele kus en kleed mezelf weer aan.
Zachtjes fluister ik in je oor: 'ik kom van ver, dus helaas een eenmalig bezoekje hier in de w.c, maar ik zal het nooit meer vergeten" Ik draai om en loop de w.c uit, je kunt niks terug te zeggen, nog overrompelt door dit gebeuren. Je hoort hoe de deur achter me dicht valt.

Je geeft mezelf een grote glimlach in de spiegel en loopt weer teug naar de tafel. "Waar was bleef je nou? " vroeg een van je vriendinnen. Het enigste wat je kon doen was lachend mijn schouders ophalen, "ik wist de w.c niet meer te vinden".

Je dronk je wijntje op, en zei dat je naar huis ging..daar heb je nog lang en prettig aan het w.c avontuurtje gedacht.

Geen opmerkingen: