.Busje.

Op een mooie lente ochtend heb ik je opgezocht om samen wat te gaan drinken in de stad..
'Neem ook je camera mee', zeg je, 'misschien wat leuke foto's maken in de stad' !

Je weet dat ik graag fotografeer en dat ik het leuk vind om mooie foto's van jou te krijgen, dus je hoeft het maar een keer te zeggen. Als je de hal inloopt, heb ik de camera al uit de auto gehaald..

Je bent vandaag gekleed in een wat korter rokje met daarboven een wit kort zomerbloesje (ik zie net je naveltje) en gaan we op weg door het stadspark naar de bushalte.
Ik kijk naar je haren die los over je schouders hangen en af en toe wapperen ze bij de eerste zuchtjes warme lentewind.




Het is nog vroeg: de stilte wordt slechts verstoord door het fluiten van de vogels in het park en de galante tikjes van jouw hakken op het asfalt. Ik ben er stil van, niet dat me iets dwarszit of zo, maar ik geniet van deze heerlijke morgen. Ik laat de camera een paar keer klikken.. je kijkt me ietwat ondeugend aan...

Gelukkig verschijnt na niet al te lang wachtten de bus om de hoek van de straat en stopt even later netjes voor onze neus. De chauffeur begroet ons met een glimlach en stempelt de strippen af. Ik kijk de bus in: best wel druk. Je loopt voor mij het gangpad door en je voelt bijna hoe ik stap voor stap je mooie lijf volg.

"Zie jij nog een plaatsje ?" vraag ik, "Nee, maar even staan is ook niet erg toch ?" krijg ik als antwoord van je.
We banen ons een weg door de banken en gaan op de staanplaats staan.
Hoewel je met je rug naar mij toe moet staan, weet je dat ik met mijn ogen langs je lichaam strijk.

De volgende halte. Ik stap nog iets dichter bij. We raken elkaar niet aan, toch kan ik de warmte van je lichaam nu duidelijk voelen.
Je kijkt even over je schouder en je ziet vanuit je ooghoeken hoe ik naar je glimlach. Je lacht terug en draait je weer naar voren. Alsof het lot met ons speelt moet de chauffeur plotseling remmen voor een niet oplettende fietser waardoor onze lichamen met elkaar in contact komen.
Ach, shit, klote camera, dat doet vast zeer in je rug. Ik hang hem iets strategischer over mijn schouder. 'sorry'..zeg ik en geef je een zacht kusje op je schouder.

Daarop breng je je hand achter je rug en knijpt zachtjes in mijn kruis, waarna je met een ondeugende glimlach je blik weer strak naar voren brengt.
Ik laat mijn linkerhand via je onderrug over je rokje glijden. Rustig beweeg ik hand omlaag en nader steeds verder naar de grens waar de stof van je rokje overgaat in vlees.

Je temperatuur stijgt op het moment dat ik hand onder je rokje laat verdwijnen en je zachte ronde billen zachtjes kneedt.
Je hoort me een goedkeurend kreuntje maken op het moment dat ik voel dat er vandaag geen stringetje tussen je billen zit...

Een rilling trekt door je lichaam als je voelt hoe ik mijn wijsvinger tussen je billen laat glijden en net te langzaam onder naar je lipjes beweeg. Je beseft dat tegen de tijd dat mijn vinger langs je lipjes gaat, ik zal voelen dat je vochtig aan het worden bent...
Het liefst zou je nu je kont naar achteren duwen zodat je mijn vinger in je geschoren kutje zou voelen, maar je bent bang dat het iemand zal zien.

Je besluit te wachten op wat komen gaat. Hoe langer je nu wacht, hoe beter je het voelt wanneer je mijn wijsvinger straks tussen je lipjes zult voelen..
Het toppunt van seks is niet alleen het orgasme, het toppunt van seks is zeker ook de weg naar het orgasme. En hoewel snelle tussendoortjes op zijn tijd meer dan de moeite waard zijn, voel je je verliefd, zalig, loom en heerlijk lui....dat het maar uren mag duren...

Je kijkt echter nog steeds strak naar voren en doet er alles aan om zo min mogelijk op te vallen, maar toch hoop je stiekem dat iemand ziet hoe je geniet.
En stiekem hoop je dat op zijn beurt deze persoon geniet van het spel wat wij hier samen opvoeren.
Je laat een zachte zucht ontglippen en verstijft even wanneer plots mijn andere hand over je dijbeen glijdt. Je ogen sluiten zich en je hunkert naar de eerste aanraking van mijn vinger met je inmiddels natte lipjes.

Ik laat mijn vinger stoppen vlak voor je lipjes, je voelt mijn hand onder je rokje tegen je billen aanliggen. "ga door..." fluister je, maar ik doe alsof ik het niet hoor.....

Je hand beweegt weer naar achter en je grijpt me door mijn broek even stevig vast.
Je lacht eventjes inwendig als je hoort hoe ik even slik wanneer je mijn imiddels vrij harde paal met stevige bewegingen kneed.

Als je voelt dat ik mijn vinger weer zachtjes naar voren druk, gaat er een rilling door je lijf.
Tergend langzaam leg ik de laatste centimeters naar je natte poesje af en wat in werkelijk niet meer kan zijn dan enkele seconden duurt voor je gevoel minuten... misschien uren... te lang. Elke millimeter die mijn vinger beweegt naar je kutje voel je door je hele lichaam.

Dan... uiteindelijk... voel je hoe ik je natte lipjes bereik. Een zachte kreun komt uit je licht openstaande mond wanneer je de zachte aanraking van mijn vinger met je gevoeligste zones ervaart.
Je spieren spannen zich even aan en je kan niet voorkomen dat je hand even hard in mijn inmiddels harde paal knijpt.

Het moment is intenser dan menig penetratie en je kunt een tweede, diepere, zucht niet onderdrukken. Als je je ogen opent, heb je even moeite met focussen en je realiseert je dan ook te laat dat je wazig in de ogen van een man voor in de bus kijkt.
Hij en de vrouw naast hem kijken met een enigszins geschokte blik naar de sensaties die op je gezicht duidelijk zichtbaar moeten zijn.
Deze bijkomstigheid windt je des te meer op en je kunt het dan ook niet laten je hand naar mijn rits te bewegen en deze te openen ...
Verlangend naar mijn stijve paal, glijdt je hand mijn onderbroek in en zoekt mijn erectie en na wat gefriemel heb je mijn warme vlees in je hand.

Ik ben zo hard dat je moeiteloos de aderen op mijn lul voelt, terwijl je mij langzaam begint te masseren. Ondertussen geniet je intens van mijn vingers die je kutje ontdoen van alle opgebouwde spanning....

Hevig opgewonden laat je je hoofd op mijn schouder vallen en kijkt met halfopen ogen in extase naar onze toeschouwers.
Je ben je er van bewust dat deze beweging mij meer dan genoeg inkijk geeft in je openstaande blouse en ziet hoe mijn ogen afzakken naar m'n borsten.
Plotseling draai ik je om en je voelt hoe het voorvocht van mijn naakte eikel een dun slijmspoor trekt over je blote onderbuik.

Impulsief stap je wat achteruit en drukt mijn pik tussen je lichtgespreide benen. mijn handen pakken je ronde billen vast om mijn staaf tussen je natte lipjes door te schuiven.
Je kijkt geil en diep in mijn ogen terwijl je met je lipjes sensueel over mijn lange paal schuift.
Af en toe druk je je bekken iets naar beneden om mijn staaf tegen je gezwollen clitje te voelen.
Het liefst zou je verder gaan en mij in je natte poesje hebben, maar je weet niet of je dat durft...
Al besef je ergens donders goed dat dit toch wel te gebeuren staat.

Ik heb het gevoel dat jouw sappen over mijn harde paal tussen je lipjes stromen alsof je kutje een waterval is. Genietend realiseer ik dat we onszelf meer en meer laten gaan. De grens is gepasseerd. We zijn te ver gaan...we zijn er ons beide van bewust.
Waar zojuist nog de angst voor de omgeving was, is er nu alleen nog maar de brandende lust en de wetenschap dat we niet meer terug kunnen.

De bus rijdt verder waar we er eigenlijk uit moesten. Shit, hier is de kledingzaak waar we naar toe wilden, maar snel maak ik de keuze tussen uitstappen of verder gaan met wat we aan het doen zijn.
Als in een roes krijgen we amper mee dat de bus is gestopt en de deuren met een licht sissend geluid dicht slaan.

Zelfverzekerd pak ik mijn harde staaf vast, zak iets door mijn benen en laat hem in één stoot diep in je brandende grotje verdwijnen. je wankelt licht op je hakken en zakt bijna door je knieën van die ene eerste stoot.
Ik pak onder je rokje je billen stevig vast. Dat een deel je kont nu voor de rest van de bus meer dan duidelijk zichtbaar moet zijn boeit jou ook niet meer: schaamte lijkt iets uit een ver verleden en we concentreren ons slechts nog op elkaars lichaam.

Een tweede stoot, gevolgd door jouw kreun die door de bus echoot. Het maakt niet meer uit: op dit moment is de enige realiteit onze sexuele voldoening.
Nog een stoot... nog een kreun... Het enige wat je voelt is mijn harde paal die in je smachtende kutje dreunt.

Het enige wat we nog horen zijn onze dierlijke geluiden: het kreunen, het soppen... jouw zachte gilletjes. Het enige wat we ruiken is de onweerstaanbare geur van pure seks.
Het enige wat je nog ziet zijn mijn donkerbruine ogen. Alles in slow-motion... je voelt hoe harde lul zich terugtrekt, een smachtend gat achterlatend...
Die korte pauze voor ik mijn harde lul weer diep in je stoot... Het spannen van je lichaam... Het stokken van de adem in je keel vlak voor de kreun aan je lippen ontsnapt als ik harde pik aanzet tot de weg omhoog naar jouw diepste binnen.

Ik stop even. Dit kan niet lang meer duren. Hoewel het enige wat mij op dit moment nog boeit jouw orgasme is, voel ik dat ik zelf moeizaam balanceer op de rand van mijn eigen kunnen.

Je spant de spieren in je kutje even aan en je kijkt me met naar seks hunkerende ogen aan.
Je voelt hoe de aderen tegen de wanden van je grotje kloppen.
Met mijn lul diep in je schuifel je wat en probeert een kwartslag te draaien zodat je met je achterwerk tegen de wand van de bus komt te staan.
De angst en schaamte die eerder heerste, is reeds lang verdwenen. De kans dat een van onze medepassagiers ons kent is nihil. Alles wat telt, is mijn grote harde pik in je druipende kutje. Alles wat je wilt, is dat je hier en nu klaarkomt.

Je slaat je armen om mijn nek, en kreunt luid bij de felle stoot die die kutje steeds weer in tweeën splijt. In een gestaag tempo torpedeert mijn paal je vrouwelijkheid.
Langzaam en diep...sensueel. Harde stoten drijven je omhoog tegen de wand van de bus op. Je gekreun wordt steeds heftiger wanneer ik het tempo steeds verder opvoer. Je voelt een
spetterende climax aankomen... van beide kanten. Mijn paal lijkt bij elke stoot nog iets meer te zwellen. Het gezicht rond je ogen begint langzaamaan een steeds rodere tint te krijgen.
De monotone stoten diep in je kutje doen mijn orgasme steeds dichterbij komen... dichterbij... dichterbij. Je merk hoe ik ook steeds krachtiger ga stoten... licht ongecontroleerd.

Alles wat je nog ziet zijn mijn ogen...Alles wat je ziet is lust. Kreunen worden gilletjes. Ik knijp hard in je billen en zoek houvast voor mijn bewegingen.
Een lichte verkramping. Jouw nagels die dieper in mijn bovenrug drukken. Het schokken van je lichaam op het moment dat je kutje wordt gevuld met de sappen van mijn exposie. Ongecontroleerd schokken. Spanning. Jouw nagels die nu mijn schouders haast moeten doen bloeden. Ik voel dat we samen heerlijk klaarkomen..mmmm.....

De wazige wereld om ons heen die langzaam opheldert in de gestalten van medereizigers die veelal gechoqueerd het tafereel aanschouwen. De bus staat stil. De chauffeur kijkt enigszins vermaakt in zijn spiegel.
Mensen op straat wijzen naar ons of staren met open mond. Anderen lopen door en negeren de realiteit zoals wij dat zojuist ook hebben gedaan. Maar nu...nu is de realiteit terug.

Waar je gezicht zojuist nog rood was van opwinding, staat dezelfde kleur nu voor een heel ander gevoel. Je hebt meer dan genoten en bent op één of andere manier trots op jezelf dat je zover hebt durven gaan, toch kan ik niet ontkennen dat het ontwaken uit die roes behoorlijk gênant is. Snel fatsoeneren we onze kleren en ik vraag de chauffeur of de deur misschien open mag.

Met rode blosjes op onze wangen lopen we weg van de bus...weg van de werkelijkheid, terwijl je voelt hoe mijn zaad langzaam langs je benen naar beneden glijdt. ik loop vlak achter je en plots hoor je een bekende toon.
Het is het geluid van de camera. Terwijl ik achter je loop, heb ik een foto van je benen gemaakt, de straaltjes sperma die er langs druipen zijn duidelijk zichtbaar.

"... niet doen", protesteer je nog, maar in je achterhoofd realiseer je je dat je die foto misschien nog wel eens opwindend zal vinden ook nog.. !

Ik oriënteer mezelf en realiseer me dat we maar twee haltes verder zijn dan onze bestemming. We staan voor een lingeriewinkel 'Tja... zeg je, 'we zijn nu toch hier' We stappen naar binnen en zien voorin de zaak rekken lingerie.

Voor in de zaak staan twee stoelen. Uitgeput van ons 'bus-avontuur' plof ik in een van de stoelen. Je roept me, "ik ga passen, maar je moet me eerst meehelpen iets leuks uit te zoeken, en dan moet je me vertellen hoe het staat ! "

Met enige tegenzin sta ik op. "Oke", zeg ik, wat ik uitzoek, word in ieder geval even aangetrokken.. ? hmmmm...daar moet je even over nadenken....

to be continued......

Geen opmerkingen: