De Trein

De late trein richting huis, een avondje winkelen met een vriendin had je afgesloten met wat lekkere drankjes, de trein dendert door de nacht...
Ik kom tegenover je zitten en kijk je seconden lang aan. Je voelt dat je wat onzeker wordt. Wat wil ik van je? Je krijgt een krop in je keel en weet niet wat je hiermee moet. Dan, alsof het de normaalste zaak van de wereld is, knipoog ik brutaal naar je...

Ik buk me voorover naar mijn schoudertas en neem een schetsboek en een potlood. Je probeert niet nieuwsgierig te zijn en kijkt uit het raam. Helaas, de nacht is al gevallen en enkel duisternis staart naar je terug. Stiekem gluur je naar het witte papier waarop in sneltempo zwarte lijnen verschijnen. Je herkent de vormen van stoelen en een raam met daarachter duisternis. Langzaam maar zeker zie je een vrouw verschijnen. Ze heeft haar lange donkere haren en net als jijzelf in een strakke paardenstaart.

Ik teken je schouders en verder naar beneden de contouren van je borsten. Je beseft nu pas dat het me opvalt dat je naar me kijkt. Ik moet even lachen en richt mijn ogen weer op het papier...



Ik lijk even na te denken en dan, met een paar strepen van mijn potlood, verschijnen een stel tepels. Je kleurt rood als ik bedenk dat ik een naaktfiguur aan het tekenen ben, maar je kunt ook niet meer wegkijken. Ik kijk aandachtig naar je en teken een slanke buik. Dan pas dringt de waarheid tot je door. Alsof een hamer je slaat: ik ben jou aan het tekenen. Naakt!

Je bent verontwaardigt, maar tegelijk nieuwsgierig wat ik verder zal tekenen. Met het schaamrood op je gezicht zie je hoe ik met snelle halen een tweede gezicht teken. Het is een jong mannen gezicht dat een donker kort kapsel heeft. Er verschijnen schouders die uitlopen in sportief gespierde armen en grote handen. Op de tekening zit je achter mij en houdt je me in m’n zij vast...

 Dan gaat mijn potlood terug naar jouw deel van de tekening. Een slanke buik, je heupen. Zou ik durven?
Ja, ik durf; en niet zo’n beetje ook. Ik teken jouw naakte benen slank en wijd uit elkaar en daartussen, minutieus, de schaamlippen van wat je vagina zou moeten zijn. Tussen die papieren lippen teken ik een stijve penis die ik handig aan mijn eigen getekende lijf vastmaak.

Met een knipoog laat ik je de voltooide tekening zien waarop je mij aan het neuken bent. Met een hese stem geef je toe dat het zeker niet slecht is. En dan vraag je me: ‘zou je dat ook in het echt durven?’ - je schrikt er zalf van, maar het is al te laat..

Ik knik enkel, maar dat is voor jou genoeg. Als vrouw in een lnge vaste releatie staat je seksleven thuis op een wat lager pitje en als ik je dan zo'n voorstel durf te doen... … Je hebt je vriend nog nooit bedrogen, maar nu ben je super geil geworden en dan ook nat tussen je benen...

Gelukkig zitten we maar met twee in de wagon… Je verspilt geen tijd en gaat voor mij op de grond zitten. Je ritst mijn broek open en neemt mijn stijve paal onmiddellijk tussen je lippen. Je hebt helemaal geen zin om me lang te pijpen en maakt tempo. Een minuutje en dan sta je op. Je kleedt me niet uit zoals op de tekening, maar je bent wel van plan om me net zo te neuken...

Je trekt je zomers jurkje omhoog en je doorweekte slipje aan de kant. Dan draai je me om en houdt je paal omhoog. Met een hand op je billen hou ik je even tegen. Je kijkt om en ziet hoe ik vliegensvlug een condoom omschuif. Dan neem je je hand en sluit die weer rond mijn paal. Je houdt die weer recht omhoog en zakt dan langzaam door je benen...

Je geniet van het moment dat mijn ontblote eikel je natte lippen raakt en daar zachtjes tussendoor glibbert. Geil zak je verder over mijn lul tot je op mijn schoot zit en hem diep in je voelt. Je begint me gelijk stevig te rijden en voelt mijn stijve diep je me bewegen...

Mijn hand raakt de binnenkant van je naakte dijen en streelt omhoog tot ik aan je kutje kom. Mijn vingers woelen tussen je schaamlippen door en vinden moeiteloos je gezwollen klit. Zacht begint ik eromheen te draaien. Je wordt gek!

Pas wanneer je nog steviger begint te bewegen en zacht begint te kreunen, raak ik je knopje echt aan. Ik aai je klitje eerst zacht, daarna steeds steviger. Je begin nu echt te kreunen, want je voelt dat je op het punt sta om klaar te komen.

Je ben voorbereid; toch overweldigt het je. Het komt vanuit je tenen en laat heel je lichaam tintelen. Hevig en met een luide kreun kom je klaar. Je siddert en je kutje knijpt krampachtig samen rond mijn lul. Achter je hoor je een diepe grom en dan voel je me in het condoom spuiten, mijn penis schokt in je hete lijf. Je grijpt me stevig vast en houdt je diep op mijn spuitende lul gedrukt. Zalig.

‘Goedenavond,’ zegt de conductrice vrolijk, ‘mag ik uw vervoersbewijs zien alstublieft?’ Ze probeert heel normaal te doen, maar haar pretoogjes verraden dat ze wat vermoedt. Tja, waarom zou een vrouw anders in een lege, nachtelijke trein op de schoot van een jongen zitten?
Met mijn verslappende lul nog lekker in je, grijp je je handtas van het tafeltje en toon haar mijn kaartje. ‘Prima,’ zegt ze. ‘Meneer?’

Je moet enkel grijnzen, want ik kan nooit onopgemerkt aan mijn kaartje komen.

Dan vertraagt de trein. ‘Oooh, mijn halte,’ zeg je verschrikt. Je denkt geen tweede keer na, sta op en loop de wagen uit......

Geen opmerkingen: