.Schrijven in de trein.

Je staat op het perron te wachten op de trein. Je voelt de koude en gure wind om je heen. Het is al donker en het perron is bijna verlaten. Je ziet wat dronken jongeren staan en loopt wat weg van hun. Gelukkig komt de trein al snel eraan.

De trein komt tot stilstand; de achterste coupe stopt vlak voor je. Snel stap je naar binnen en loopt de trein door. Het is een internationale trein met van die zitruimtes voor 6 personen met een deur ervoor. Omdat je weinig zin hebt om alleen te zitten zoek je naar een waarin al iemand zit. De eerste twee zijn leeg, maar in de derde zie je iemand zitten schrijven. Die iemand dat ben ik. Omdat op de meeste plaatsen rommel zoals kranten liggen besluit je tegenover mij te gaan zitten. Maar eerst trek je je jas uit en hangt die op. Je hoort dat ik je groet en jij groet me terug. Daarna zie je dat ik weer verder schrijf en jij kijkt wat naar buiten, terwijl de trein langzaam optrekt.



Doordat het buiten nogal donker is, zie je al snel niets interessants meer.
Verveeld kijk je rond in de coupe. Op het tafeltje voor je zie je een vel papier liggen dat blijkbaar door mij geschreven is. Onopvallend begin je het te lezen. Het verhaal gaat over een man een vrouw die naar de stad gaan. Al snel heb je door dat het geen roman is, maar een erotisch verhaal.
Je kijkt even stiekem naar mij, maar ziet dat ik geconcentreerd zit te schrijven. Even kijk je in het rond, maar al snel lees je al weer verder.
Het verhaal is wel leuk; je hebt al snel het gevoel dat jij de vrouw in het verhaal bent en ik de man.
Je ziet dat ik een blad afscheur en snel lees je onopvallend de laatste regels van de pagina. Ik leg het blad boven op degene die je net gelezen had. Weer lees je verder en je leest hoe de man geniet van de vrouw. Het verhaal wordt steeds wat heter en leest gemakkelijk weg. Doordat je jezelf als de vrouw voorstelt voel je je al snel als die vrouw in het verhaal. Je hebt de pagina uit, maar blijkbaar ben ik nog niet zover met de volgende, want ik zit nog steeds te schrijven.

Je voelt dat je best wel geil van het lezen bent geworden en je zou haast dat volgende blad van mijn schrijfblok willen rukken. Maar je wacht rustig af. Eindelijk ben ik klaar met het vel en je begint weer snel te lezen. Na een paar regels te hebben gelezen staat erin eens een stukje dat helemaal niet in het verhaal past: “Schrik niet. Lees rustig door. Is het lekker om te lezen? Ik vind het wel leuk dat je stiekem zit te lezen hoor. Je mag wel naast me komen zitten om gelijk mee te kijken wat ik schrijf. Durf je dat niet? Waarom dan niet? Je kan me wel aankijken, maar ik reageer pas als je naast me zit.”. Even denk je na. Je weet dat het stukje aan jou gericht is.
Je kijk op je heen en vooral kijk je stiekem naar mij. Eigenlijk begin je wat te blozen en je baalt dat je dat niet verbergen kan. Je voelt een warm verlangen in je, maar je weet nog niet wat je zal doen. Je kijkt nog eens naar mij, maar je ziet dat ik totaal niet reageer.

Dan ineens zal het je ook een zorg zijn; je staat op en ploft naast me neer. Je kijkt naar mijn schrijfblok en ziet dat ik het volgende schrijf: “Dus het verhaal was wel lekker. Voel je er ook wat bij? Nee, hoef je niet te zeggen.
Kom maar iets dichter bij me zitten als je het verhaal echt lekker vindt.”.
Weer denk je heel even na, in tussen doe je net of je nog zit te lezen. Dan schuif je heel langzaam iets dichter tegen me aan. Ik schrijf weer verder: “Hoi hoi lekkere meid. Zou je ook graag een kus willen” Je ogen gaan ineens van het papier. “Dat is wel een heel directe vraag” denk je maar gelijk voel je dat je die kus ook best wel zou willen krijgen, je voelt dat je zelf wel meer verlangt dan alleen een kus. Je hart begint sneller te slaan bij die gedachte en snel lees je weer verder. “Kom nog dichter tegen me aanzitten (ik moet je lichaam voelen) dan geef ik je een kus.”

Even twijfel je nog, maar dan denk je hoe graag je eigenlijk gekust wilt worden door mij. Heel langzaam schuif je dichter tegen me aan. Je voelt dat je benen tegen die van mij aan komen. Maar ik reageer nog niet. Je schuif nog heel iets verder en dan draai ik mijn hoofd en geef je een kus op je lippen. Even ben je verdoofd door die toch nog onverwachte kus. Weer voel je een kus op je lippen, maar nu reageer je direct met een kus terug. Ik leg mijn schrijfblok neer en sla een arm om je en geef je weer een kus. Ook jij slaat een arm om me heen en al snel zitten we, zonder iets tegen elkaar gezegd te hebben, elkaar vurig te kussen. Je voelt hoe mijn hand over je rug
gaat en ik je tegen mij aan trek. Onze kussen gaan over in hete tongzoenen en onze lippen draaien om elkaar.

Dan ineens hoor je een kuch achter je en “mag ik misschien uw treinkaartjes zien”. Snel geven we die aan de conducteur. Wanneer die weer verder gelopen is vallen we weer in elkaars armen. Je voelt hoe ik nu een borst van je pak en die begin te masseren. Zelf leg je hand op mijn been en streelt daar stevig over heen. Intussen geven we elkaar weer hete tongzoenen. Je glijdt met je hand over mijn kruis en voelt hoe hard hij al is. Ik kreun zacht en maak een paar knoopjes van je blouse los. Je voelt hoe ik vervolgens je borsten door je BH heen begin te kussen terwijl jij met je hand over mijn harde kruis heen streelt. Zacht fluister je “de sluiting zit aan de voorkant schat” en je hoort mij “die van mij ook”antwoorden. Terwijl ik je BH los maak, maak jij mijn broek los. Je steekt je hand in mijn short en voelt nu mijn harde pik in je hand. Terwijl ik je borsten begin te kussen begin jij zacht aan mijn pik te trekken. Mijn hand op je been schuift naar je kruis en
je voelt hoe ik daar door je rok heen stevig over begin te strelen. “Oh ja” kreun je zacht en je begin wat sneller aan mijn pik te trekken.

Mijn hand glijdt tussen je wikkelrok en je voelt hoe ik over je slip begin te strelen. Ik voel dat je daar warm en vochtig bent. Even bijt ik intussen zacht op je tepel. Je voelt de hete verlangens in je lijf en kreunt zachtjes in mijn oor “ neem me”. Ik ga op mijn knieĆ«n tussen je benen zitten en laat mijn handen onder je rok glijden. Je voelt hoe ik je slip uit trek en daarna je rok omhoog doe. Je laat jezef wat onderuit zakken in de bank. Ik duw mijn heupen naar voren en mijn eikel glijdt over je hete clitje heen. “hmmm..lekker”, kreun je in mijn oor. Je voelt hoe ik met mijn pik daarna tegen de ingang van je kut aan stoot.

Je kut is al zo nat dat mijn pik bijna direct iets in je glijdt en jij duwt je heupen snel naar voren. Je voelt mijn harde pik diep in je kutje zitten. Ik begin met een rustig tempo mijn pik in je te stoten. Je pakt mijn kont beet en trek me iedere keer als ik naar binnen stoot extra tegen je aan waardoor mijn pik dan hard en diep in je gaat. Met een hand pak ik een borst beet en begin die stevig te masseren.

Mijn andere hand glijdt over je buik je voelt hem net boven je kutje strelen. “Harder” kreun je geil en je begin nog wat extra met je heupen te bewegen. Dan voel je hoe ik hard en snel mijn pik in en uit je kut laat gaan. Je hete sappen lopen uit je kut en je voelt ze langs je bilnaad lopen.
Mijn hand op je buik zakt nog iets verder en begint over je clit te wrijven.
Diep in je voel je een enorme explosie opkomen. Aan mijn hijgen en kreunen merk je dat ook ik zo zal gaan komen. Ineens zie je buiten wat bekends en denkt “ik ben bijna bij mijn station gekomen”. “Oh, sneller ik moet er zo uit” kreun je. En je voelt hoe ik nog sneller mijn pik in je stoot. Je wilt zo graag geweldig klaarkomen, maar ziet dat de trein al bijna bij het station is. “Oh nog sneller schat” kreun je. Dan voel je hoe ik je clit tegen mijn stampende pik aan duw. Mijn vingers strelen langs je clitje en je kromt je rug van opwinding...

Ineens stopt de trein, maar niet bij het station en op de achtergrond hoor je via de speaker dat we even moeten wachten op een andere trein. “O Ja, ga door” hijg je geil in mijn oor, je weet nu dat we zo toch zullen gaan komen.
Je klemt met je spieren op mijn pik en voelt hoe ik hem daar hard en diep tussen door ram.
Dan voel je de geweldige explosie in je en je kreunt en hijgt "ooo jaaa". Je lichaam begint te schokken en je voelt de eerste golven door je lichaam gaan en dan voel je hoe ook mijn spieren zich verkrampen. Ik duw wild mijn mond op die van jou en duw mijn tong in je mond.

Terwijl ik je zo een hete tongzoen geef hoor je mij hard kreunen. Je voelt weer een golf van je eigen orgasme door je lichaam gaan en direct daarop voel je hoe mijn hete zaad diep in je wordt gespoten. Beide komen we nu met schokken klaar. De trein trekt weer op wanneer onze lichamen weer iets tot rust zijn gekomen. We geven elkaar nog een vurige kus en daarna doen we snel onze kleren weer goed. Wanneer het perron langs ons raam gaat staan we tegenover elkaar. “Je vergeet wat” zeg ik en wijs naar je slipje. “Hou die maar als een aandenken” zeg je. Daarna geven we elkaar nog snel een kus en dan staat de trein helemaal stil.

Je pakt je spullen op en loopt de trein uit. Je loopt langs het raam waar ik zit en we kijken nog even naar elkaar en dan hoor je het gefluit van de conducteur. De trein trekt op en weg ben ik. En met een nat gevoel tussen je benen loop je naar huis. Thuis gekomen neem je snel een douche en gaat dan op bed liggen. Nog even denk je aan onze reis en dan val je met een
veelzeggende glimlach op je gezicht in slaap...

Geen opmerkingen: