.vervolg Zwembad.

Het loopt tegen middernacht als we binnenkomen. We ploffen op de bank en ik vraag of je nog wat drinken wil.

Dat wil je wel en terwijl ik naar de keuken hobbel, ga jij iets makkelijks aantrekken, kan maar gebeurd zijn toch ?
Ik schenk twee lekkere drankjes in en zet de tv aan, er begint net een goede film (waarom komen die altijd laat tegenwoordig ?) en gewapend met een zak chips plof ik in de bank neer.

Als je weer binnen komt, slaat mijn hart een keer over, je hebt mijn badjas aangetrokken, met daaronder die mooie string die ik je gaf. Je komt naast me zitten en drinkt in een teug je glas leeg... het is toch niet het minst sterke drankje denk ik nog..
Je duwt me de hoek in en de rest van de bank is van jou...

Je hoofd leg je op schoot en al snel hoor ik aan je ademhaling dat je in slaap gevallen bent..
Denkend aan de avonturen van vanavond, merk ik dat ik ook best moe ben geworden....maar tegelijkertijd merk ik dat ik nog steeds opgewonden raak van al die heerlijke beelden die in mijn geheugen gegrift staan.



Dan draai jij je in je slaap om en valt een stuk van de badjas open. Mijn ogen glijden over je mooie lijf, je gezicht, schouders, borsten, heerlijk zacht buikje, mooie lingerie en benen die er toch mogen zijn...
Ik laat mijn hand van de rugleuning afdwalen en glijd zachtjes met mijn vingertoppen over je buik.. even stokt je ademhaling, maar al snel gaat die weer rustig verder..

Mijn vingers bewegen over je buik omhoog.. langs de contouren van je borsten en laat mijn vingertoppen voorzichtig langs een tepel glijden..
Blijkbaar voel je dat, want als reactie draai je je weer verder naar je zij, met je gezicht naar de rugleuning toe. Dat heb ik weer, denk ik nog..
Het licht van een schemerlamp maakt schaduwen op je lijf en mijn vingers glijden over je heupen, langzaam omhoog tot ze bij je hoofd zijn..
Ik speel wat met je haren, wrijf voorzichtig met mijn vingertoppen over je slaap, druk ze zachtjes op je lippen.
Op dat moment druk je een kusje op mijn vingers en gaat weer op je rug liggen...

De badjas is nu helemaal open gevallen en ik merk dat mijn opwinding terugkomt als ik zo over je lichaam heen kijk. Mijn vingers glijden vanuit je hals omlaag, over je borsten en voorzichtig wrijf ik ze over je tepeltjes heen.. een zachte kreun ontsnapt aan jou lippen.
Verder omlaag over je buik.. kleine rondjes maak ik rond je naveltje en ik merk dat ik aardig opgewonden begin te raken...
Mijn vingers zakken naar de rand van je string en ik laat ze over je heuveltje glijden..ik voel de warmte door de dunne stof heenkomen...
Jij legt een arm achter je hoofd en met je vingers frunnik je wat aan mijn riem.. ik help je door met mijn andere had de gesp los te maken..
Ik heb het er warm van.. mijn vingers trillen een beetje en ik wacht af als jij mijn knoopjes los maakt van mijn spijkerbroek..

Je vingers glijden tussen de nauwe opening en je voelt dat ik een stijve heb gekregen..
Je vingers kneden over mijn ondergoed en ik voel je vingers om mijn stijve klemmen.. zachtjes ga je door met kneden terwijl ik mijn vingers over je string laat glijden...

Je trekt een been omhoog en legt hem over de rugleunig van de bank en zonder dat je je ogen open doet, of ook maar iets zegt, zegt die beweging alles...
Teder druk ik mijn vingers over je string.. ik voel je warmte onder mijn vingertoppen en ik beweeg over je heuveltje naar verder beneden..
Zachtjes kreun je en ik raak daar alleen maar meer opgewonden van.. mijn stijve drukt net onder de rand van mijn boxer door en je vingers drukken niet hard, maar zijn net genoeg aanwezig..lekker !

Ik haak mijn vingers onder de rand van je string.. ik voel je huid gloeien en ik laat wat vingers tussen over je vochtige lipjes glijden..
Langzaam masseer ik met twee vingers je gevoelige plekje.. je zucht even en kantelt je bekken een beetje.. je voelt mijn vingers omlaag glijden en ik druk ze even in je.. hmmm... je bent lekker nat geworden daar....

Ik zie dat je met je vrije hand zachtjes over je borst glijdt en het is een opwindend gezicht... ik beweeg mijn vingers weer iets naar boven en druk nu wat steviger over je clitje... iedere keer als mijn vingers aanzetten druk je jezelf mee in het ritme...
Je andere been glijdt van de bank af en mijn vingers druk ik weer even naar binnen.. ik voel je spieren reageren...

Dan glijdt je hand naar beneden en stopt me.. Je ogen zijn open en je kijkt me glimlachend aan..

Je zegt dat je nog wel drinken lust en staat op.... ietwat vertwijfeld zit ik nog even op de bank, mezelf afvragend of ik iets niet goed deed, of dat je een spelletje speelt..

Ìk loop je achterna naar de keuken en zie vlak voor de keukendeur je string op de grond liggen...
Als ik de keuken binnenkom sta je wat besluiteloos voor de open deur van de amerikaanse koelkast en je kijkt me uitdagend aan...
"nu moet je weer helemaal opnieuw beginnen, want nu heb ik het weer koud" zeg je en steekt je tong uit..

ik druk de deur van de koelkast dicht en laat de badjas van je schouders glijden... ik sla mijn armen om je heen en maak je even voor "vals loeder" uit.. om vervolgens je een lekkere tongzoen te geven..
Mijn handen glijden verder omlaag en ik sluit mijn handen om je billen..Ik til je een beetje op zet je op de aanrecht..
Je slaat je benen om mijn middel en we zoenen vol passie... mijn handen glijden over je lijf en ik laat ze over je borsten glijden.. plagerig knijp ik even in je tepel...

Ik voel jouw handen mijn shirt omhoog trekken en omlaag mijn boxer in glijden.. hmmm.. ik voel een paar vingers met mijn ballen spelen en je andere hand glijdt over mijn stijve....
Je zit op een goede hoogte en je drukt mijn eikel langs je natte lipjes... heen en weer, lekker langzaam..
ik druk je wat achterover waardoor je mij los moet laten en ik zak wat door mijn knieën.
Ik laat mijn tong over je borsten gaan...mijn vingers massen zachtjes je zachte huid..
Ik zuig een tepeltje naar binnen en hoor je zachtjes kreunen...ik open mijn lippen verder en zuig even hard.. als ik loslaat lik ik zachtjes langs je tepel en voel hem langs mijn tong lekker hard vooruit staan..

Ik geef kleine likjes verder omlaag over je buik, je lies, de binnenkant van je benen...
Als ik op mijn knieën zit, leg je je benen over mijn schouders en geniet van mijn tong die langs je vochtige lipjes glijdt.

Ik kan hier echt van genieten...ga rustig mijn eigen gang en mijn tong plaagt je..
zachtjes druk ik hem over je lipjes..laat hem vervolgens even er tussen glijden en zuig zachtjes op je gezwollen clitje..
Je benen klemmen mijn hoofd tegen je aan.. ik voel je handen in mijn haar.. als ik omhoog gluur, zie ik je met gesloten ogen tegen de keukenkastjes aanleunen..

Ik draai om je clitje met mijn tong en zie je buikspieren reageren op mijn aanraking.. als ik er weer even op zuig hoor ik je harder kreunen... het windt me enorm op en ik voel mijn stijve hard overeind staan..
Ik druk twee vingers diep in je .. je bent lekker nat en zonder veel weerstand voel je ze naar binnen glijden... mijn vingers schuren langs je zachte lipjes en ik druk mijn lippen lekker over je natte lipjes....je bent lekker..
Ik weet niet hoelang we bezig zijn, interesseert me ook niet, maar ik merk dat je meer en meer begint te kreunen en ik voel je spieren rond mijn vingers aanspannen.. dan laat ik los.. en zak onder je benen door...

Als ik opkijk zie ik je lijf schreeuwen om sex.. een boze, maar geile blik in je ogen kijkt me aan..
ik loop van je weg en kijk niet meer om...

Als ik halverwege de trap omhoog ben hoor ik je achter me aansluipen..
halverwege voel ik je handen op mijn heupen en je stopt me...
Je draait me om en voor ik het weet voel ik jouw lippen om mijn eikel..

Ik voel je tong rond mijn eikel bewegen.. hmm je weet dat ik daar niet tegen kan.. om gek van te worden..
Ik druk mijn handen op je hoofd om dieper in je mond te komen, maar je staat dat niet toe...
hmm je zuigt zachtjes en je tong glijdt over het gevoelige topje...
je hand speelt voorzichtig met mijn geschoren ballen en ik grom zachtjes...
Dan glijden je vingers over mijn paal en je trekt me langzaam af..
je lippen glijden verder en ik voel je zuigen.. hmmm..

tergend langzaam ga je door en ik kan alleen maar genieten en hopen op meer...
Je haalt een keer diep adem en drukt je mond helemaal over mijn stijve heen en ik voel je lippen tegen mijn onderbuik aankomen... oew het is zo geil als je dat doet...
langzaam laat je mijn paal weer terugglijden en je kijkt me aan...
ik zie een geile blik in je ogen en je loopt de trap weer af...

Ik vraag me af waar je heen loopt... maar zie dat je weer op de bank bent gaan liggen waar we daarstraks begonnen..
alleen ben je nu op je buik gaan liggen en je drukt je billen een beetje omhoog..
ik zie het vocht glinsteren tussen je lipjes.. Ik kruip over je heen en druk mijn stijve tussen je natte lipjes door.. Je bent lekker vochtig en ik druk mezelf bij je naar binnen...

Een lekker gevoel maakt zich van me meester, je bent goed heet en al snel druk ik mezelf steeds ruwer in je..
ik voel je vingers langs mijn paal glijden en je bent jezelf een beetje aan het verwennen.. hmm geil is dat..
ik voel je spieren om mijn paal klemmen en je kreunt dat je zo gaat komen...
Ik druk mezelf diep in je en ik voel je vingers vlug over je clitje bewegen..

met een zucht begint je middel te schokken en ik voel warm vocht langs mijn paal uit je lekkere kutje lopen...
Ik trek je middel omhoog en begin weer te stoten, diep en regelmatig... ik voel je lichaam aan mijn paal zuigen..
je spieren staan nog wat gespannen..maar je bent zo nat dat ik lekker soepel in je kan bewegen..
mijn handen hebben je heupen vast en ik ga steeds harder..

mijn ballen voel je tegen je clit aan komen en ik probeer zo lang mogelijke halen te maken..
je ademhaling is diep en je handen heb je in de kussens van de bank begraven...
hmmmm.. je bent gewoon te lekker voor worden en ik geniet van je mooie lijf dat ik hier voor me zie..

Ik voel je hete kutje om mijn paal vastzuigen en ik ga het niet lang meer houden..
Ook jouw lichaam geeft aan dat het geniet en je kronkelt tussen mijn handen heen en weer..
Dan voel je mijn hete straal diep in je spuiten... ik laat mezelf min of meer voorover vallen en voel, hoe je alles uit me lijkt te trekken...

We liggen lekker tegen elkaar aan op de bank.. beide in een roes van geilheid en vermoeidheid..
Het is een lange dag geweest en voor we er erg in hebben vallen we in slaap.
Om half zeven schrik ik wakker, sta op en neem je in mijn armen mee naar de slaapkamer...

Geen opmerkingen: