.Oude liefde (3).

Zondagmiddag.. we zitten bij jou op de bank, het is lekker weer en je hebt de deur naar de tuin opengezet. Ik zit aan een biertje en jij nipt wat van een goede rode wijn..
Onze partners zijn nergens te bekennen, de mijne moest zonodig weg met vriendinnen en de jouwe is weg met vrienden..
Toen we dat elkaar vertelden op msn vanochtend, ben ik in de auto gesprongen.. op weg naar jou...

Zoals vaker op msn, hadden we het nu ook over fantasieën, toen jij een opmerking maakte dat je wel zou willen rondlopen in een kort jurkje zonder iets eronder om te kijken wat voor reacties je van de mannen zou krijgen,maakte ik een plagerige opmerking dat je dat toch niet zou durven en dat je anders het risico liep dat ik je zou bespringen. Je lachte wat en zei “jaja dat zal wel”.




Zo ging het nog een tijdje door terwijl de spanning tussen ons voelbaar was.
Bij binnenkomst hadden we elkaar al een net iets te gretige zoen gegeven, terwijl de afspraak was dat we het vandaag puur vriendschappelijk zouden houden.
Toch kruisen nu onze blikken elkaar wat ongemakkelijk en voel ik dat mijn boxer wat strakker is gaan zitten...

Op een gegeven moment zei je dat je naar de wc ging, ik ging ondertussen wat meer onderuit gezakt op de bank zitten, om m’n stijve die intussen was ontstaan wat meer ruimte te geven en nam nog een slok bier.

Je bleef vrij lang weg en ondertussen kregen de fantasieën over een lekkere vrijpartij met jou de overhand (wwarom wel op msn en niet nu..),waardoor m’n broek steeds ongemakkelijker ging zitten.

Toen kwam je binnen, je had een rood jurkje aangetrokken.
Je zei Ik heb even wat anders aangetrokken”en je liep naar de deur van de tuin en deed deze dicht. Ik moest even slikken en zei “heb je hier nog wat onder?”. Je ging voor me staan, keek me uitdagend aan en zei “Dat zou je wel willen weten he?” Ik was enigszins verbaasd over je lef maar ik wilde me ook niet laten kennen.

Opgewonden legde ik m’n handen op je blote benen “misschien moet ik dat maar eens controleren”.
Jouw antwoord hierop was dat dat niet de afspraak was, je stond me nu duidelijk uit te dagen.

M’n opwinding nam toe, ik wist echter nog steeds niet tot hoever je dit wilde laten gaan.
Langzaam schoof ik m’n handen onder je rokje en we keken elkaar recht aan, de spanning tussen ons groeide.
Je voelde m’n handen op je heupen glijden, je gaf nog steeds niet aan dat ik moest stoppen en ik kreeg meer lef.
Ik liet m’n handen over je blote billen glijden en voelde dat je inderdaad niets aan had onder je rokje. Gespannen keken we elkaar aan ...

De ban was gebroken; ik trok je op me, je ging op m’n schoot zitten terwijl onze lippen elkaar vonden. Wild begonnen we te zoenen, je voelde m’n warme tong langs de jouwe glijden terwijl m’n handen vanaf je billen verder omhoog over je rug gleden.
Hiermee duwde ik je rokje omhoog en intussen gleden mijn lippen over jouw hals.
Ik drukte je stevig tegen me aan terwijl ik je zachtjes in je nek beet, je handen woelden ondertussen door m’n haar.

Je voelde m’n lippen over je kin glijden en weer gleden onze tongen wild langs elkaar.
Onze opwinding nam toe, jouw lichaam kronkelde tegen het mijne en je voelde hoe m’n handen over de zijkant van je lichaam gleden...
Onze zoen werd intenser en je voelde m’n handen onder je jurkje over je blote borsten glijden. Ik hoorde je zuchten toen ik mijn duim over je tepel liet gaan. Ik sabbelde aan je oorlelletje, ondertussen zachtjes in je gezwollen tepels knijpend.
Ik merkte hoe dit je opwond, m’n tong gleed nog over je hals terwijl ik je jurkje omhoog duwde.
Je hielp mee en trok het uit en gooide het over je hoofd op de grond.

Naakt zat je op me, ik liet m’n blik opgewonden over je naakte lijf glijden en jij begon m’n shirt uit te trekken.
Bereidwillig hielp ik je mee en terwijl ik het shirt over m’n hoofd uittrok voelde ik je handen over m’n borst en buik gaan tot ze op m’n riem stuitten. Je opende deze terwijl je je naar me toe boog en me hartstochtelijk zoende.
Er hing nog een gordijn voor de tuindeuren dus we konden zo niet echt betrapt worden. Je opende de knopen van m’n broek, en begon hierna mijn broek uit te trekken. Ik duwde m’n billen wat omhoog en begon je mee te helpen. Je stond hierbij op en trok m’n broek verder omlaag terwijl we opgewonden naar elkaar lachten.

Je ging op je knieën voor me zitten om m’n broek over m’n enkels te trekken en toen je je oprichtte zag je een behoorlijke bobbel in m’n boxershort. Opgewonden begon je met je hand over mijn boxer te wrijven.. ik moest je pols vastpakken, want de 1e keer is het altijd gedaan voor ik er zelf er in heb en moest je even afremmen...
Je vingers hakkten onder de rand van mijn boxe en je begon deze naar beneden te trekken waardoor m’n stijve bloot kwam te liggen. Je gooide m’n boxershort achter je weg en ik zat naakt voor je op de bank met m’n gezwollen paal.

Je boog je voorover en liet je lippen over m’n bovenbeen gaan, opgewonden zag ik je steeds hoger gaan. Op een gegeven moment voelde ik je tong over m’n blote buik glijden.
Ik sloot m’n ogen en zuchtte opgewonden terwijl ik je warme tong over m’n blote buik voelde gaan. Je pakte m’n stijve penis met 1 hand beet, hij voelde warm en stevig aan in je hand.

Je bewoog je hand wat op en neer over de de volle lengte van mijn paal. Je hoorde me hijgen en van geiligheid kreunde je even, je wilde me nog meer opwinden.
Ik legde m’n handen op je hoofd en gleed door je haar terwijl ik je warme lippen onder m’n navel voelde, m’n harde pik hield je loodrecht omhoog.
Even voelde ik je lippen niet meer en het volgende moment voelde ik ze om m’n eikel heen zakken.

Je hoorde me opgewonden kreunen terwijl je m’n eikel in je mond schoof. Ik voelde je tong over m’n eikel glijden en vergat alles om me heen, ik was me alleen nog maar bewust van mijn stijve in jouw warme mond.
Je hoorde me hijgen en kreunen van genot, je vond dit lekker en werd zelf ook steeds geiler.
Je zat naakt voor me en liet m’n harde lul nog dieper in je mond glijden, ik liet me helemaal gaan en op het meoment dat je met je lippen weer zo ver mogelijk over mijn stijve probeerde te zakken, spoot ik mijn zaad diep in je keel..

Nadat je, half kokhalzend, alles door hebt geslikt, lik je geil langs mijn wat verslapte paal.
Het zal echt geen 30 seconden geduurd hebben, maar lekker was het zeker...

Je richtte je op en keek me aan, ik stond van de bank op en duwde je zachtjes liggend in de bank en ik kwam half op je liggen.
Onze naakte lichamen tegen elkaar en we zoenden elkaar hartstochtelijk, m’n hand gleed over je borsten en buik terwijl jouw handen over m’n blote rug en billen gleden. We kronkelden met onze lijven tegen elkaar aan en weer gleed m’n tong langs je hals en sleutelbeen.

Ik daalde verder af en je voelde m’n lippen en tong naar je linkerborst gaan. Ik draaide met m’n tong rondje om je tepel. Je voelde het puntje van m’n tong met je inmiddels harde tepel spelen. Intussen kronkelden we tegen elkaar aan en voelde ik je vochtige schaamlippen tegen m’n bovenbeen
wrijven. Terwijl ik nog aan je tepel sabbelde en m’n hand over je ander borst liet glijden hoorde ik je opgewonden hijgen.

Dichter duwden we onze lichamen tegen elkaar aan, je natte heuveltje schoof steeds langs m’n been.
Je lag naakt achterover op je rug en voelde m’n tong nu je rechterborst verkennen en met je tepel spelen.
M’n handen en tong gleden over je hele lichaam, dan weer voelde je m’n tong tussen je borsten, langs je oksel gaan en om je tepels kronkelen.

Ik schoof wat verder omlaag en liet m’n tong en lippen over je blote buik glijden.
Je hield m’n hoofd vast, hijgde opgewonden en voelde het puntje van m’n tong langs je navel likken.
Ik maakte cirkeltjes.. langzaam omje navel heen.. steeds dichter naar het midden... tot het puntje van mijn ting in je naveltje verdween...

M’n handen gleden over je heupen en m’n mond daalde af naar je onderbuik. Je voelde m’n warme tong langzaam over je onderbuik en langs je heuveltje glijden, je huiverde van opwinding, verder langs je lies...
Ik liet met m’n tong over je bovenbeen gaan en ging ondertussen wat verliggen.
Ik lag nu tussen je geopende benen en kuste je been wat hoger tot ik weer bij je heuveltje aankwam.

Je zette je benen wat verder uit elkaar en je voelde m’n tong nu verder langs je heuveltje glijden, langs de buitenkant van je schaamlipjes, die warm en vochtig langs mijn huid schuren...
Opgewonden hield je je adem in en voelde m’n tong nu over je al natte schaamlipjes glijden.
Ik hoorde je opgewonden kreunen en duwde m’n tong wat dieper tussen je schaamlippen.
Met m’n duimen trok ik je schaamlippen wat uit elkaar waardoor je natte kutje goed zichtbaar werd, voorzichtig likte ik met m’n tong langs de binnenkant van je natte lipjes en likte je vocht op.

Zachtjes sabbelde ik er even op en ik merkte hoe dit je nog meer opwond.
Je kreunde opgewonden en duwde je onderlichaam wat omhoog.
Je vergat alles om je heen en voelde m’n tong wild heen en weer kronkelen, ik likte over je lipjes, maar beelf nog weg bij dat hele gevoelige plekje en stak m’n tong even diep in je natte kutje.

Even voelde je m’n tong langs je gezwollen clitoris glijden en vervolgens ging ik weer weer je lipjes likken.
Je zag m’n hoofd heen en weer bewegen tussen je benen.
Je greep m’n haren steviger vast en bewoog je onderlichaam wat met schokjes, terwijl je door mij verwend werd.

Ik vond het mooi en geil om je steeds geiler te zien worden en ik liet m’n tong weer dieper in je natte binnenste verdwijnen en likte weer over je clitje.
Dit vond ik heerlijk, ik wilde je helemaal gek maken met m’n tong.
Ik sabbelde zachtjes aan je clitoris en liet het puntje van m’n tong er wild overheen flitsen.
Je liet je volledig gaan en lag hijgend en kreunend achterover en was je alleen nog maar bewust van mijn tong die wild je loeihete binnenste in en uit gleed, even sloot ik m’n lippen om je clitoris en zoog er weer even aan om m’n warme tong vervolgens weer diep in je kletsnatte binnenste te laten glijden.

Je genoot van mijn gebef en liet je helemaal gaan, kreunend en kronkelend van genot voelde je het puntje van m’n tong telkens weer over je gezwollen clitje glijden.
Weer zoog ik even zachtjes aan je clit, vervolgens liet ik m’n tong wild over en rond je clitje gaan. Je gekreun werd langzaamaan steeds luider en ik merkte dat je je orgasme niet lang meer zou kunnen tegenhouden. Ik wilde zien hoe je klaar zou komen en bleef je clitoris likken en eraan sabbelen, diep zoog ik je clitoris in m’n mond terwijl je vocht over m’n kin gleed.

Je voelde je hoogtepunt naderen terwijl m’n tong wild over je klit heen en weer gleed.
Ik voelde je buik aanspannen en hoorde je kreunend van genot klaarkomen.
Je duwde je onderlichaam wat omhoog en met je handen duwde je m’n hoofd dieper tussen je benen. Ik bleef je clitoris likken terwijl ik je vagina voelde krampen en ik jou kreunend van je orgasme hoorde genieten.

Ik liet mijn tong nog steeds vlug over je clitje gaan en even over je natte schaamlippen. Je bleef maar kreunen en schokken met je onderlijf terwijl ik je gecontrolleerd bleef beffen, het maakte je niet meer uit of de buren je konden horen, luidkeels kwam je klaar.
Op een gegeven moment merkte ik dat je je hoogtepunt had gehad. Ik liet m’n lippen over je blote buik glijden terwijl je nu volkomen ontspannen op je rug lag uit te hijgen. Tegen de tijd dat je m’n warme lippen tussen je borsten voelde begon je je weer bewust van je omgeving te worden.

Genietend voelde je hoe ik je naakte lijf zoende en streelde en je voelde je energie weer toenemen. Na verloop van tijd was ik bij je mond aangekomen, onze lippen vonden elkaar, eerst nog rustig maar langzaam aan wat hartstochtelijker zoenden we elkaar. Terwijl onze tongen
weer langs elkaar gleden kwam ik op je liggen, je voelde m’n, inmiddels weer keiharde, stijve penis tegen je onderbuik en liet je handen over mijn blote billen glijden.

Al zoenend schoof ik wat naar onderen en voelde m’n eikel al tussen je natte lipjes drukken.
'Niet hier" siste je en opgewonden en naakt liepen we door je huis, we gingen op je bed liggen...

Je ging naast me zitten en je keek op me neer en ik voelde je hand m’n harde lul omklemmen, je begon me wat af te trekken en zag me genieten.
Ik beroerde met m’n vingertoppen je natte schaamlippen en schoof ik 2 vingers bij je naar binnen. Je kreunde en liet je even door mij vingeren, je hield m’n harde pik nog in je hand.

Toen besloot je dat je niet langer wilde wachten, je ging boven op me zitten, met je gezich van me af, je weet uit verhalen dat ik dit geil vind, hield m’n paal loodrecht omhoog en verschoof wat tot je vagina er boven hing.
Je zit op je handen en knieen, je billen naar me toe, Je liet je zakken en m’n eikel schoof bij je naar binnen, ik greep je billen beet en kneep er even lekker in.

Je was alweer (of nog steeds?) nat genoeg, m’n harde paal schoof gemakkelijk bij je naar binnen.
Je keek me even opgewonden aan en schoof je blote billen heen en weer, m’n stijve penis schoof in en uit je natte vagina.
Sneller ging je op en neer, m’n harde lul stak recht omhoog en als je je billen weer naar mij toe bewoog voelde je hem telkens diep in je doordringen.
Ik zag je lekkere billen over mijn stijve heenglijden en ons gehijg ging in gekreun over terwijl je flink op en neer bleef rijden op mijn stijve pik.
Ik duwde m’n onderlijf wat omhoog en voelde m’n stijve telkens diep in je warme kut glijden.

Zachtjes duwde ik mezelf en jou opzij en rolde je door op je rug.. ik manoeuvreerde me tussen je benen en greep je in je knieholtes vast..
Ik drukte je benen verder uit elkaar en je billen kwamen wat omhoog. Ik kon zo lekker diep in je stoten, je hand greep mijn stijve en drukte hem tussen je lipjes.. ik drukte hem helemaal bij je binnen. Ik hoorde je kreunen en begon je weer te neuken.

Je kronkelde van genot met je benen in de lucht en m’n stijve paal die je diep in je natte kut voelde stoten.
Sneller stootte ik m’n lul in je, je klemde je benen voor zover je kon om me heen en duwde mee.
Ons gekreun overstemde de sopgeluiden van mijn penis die in jouw natte vagina stootte.
Ik bleef lekker stoten, hield dan weer even het tempo in, en ging dan weer wat sneller neuken en ik voelde dat ik het niet lang meer hield.
Ook jij voelde je orgasme naderen terwijl je mijn harde lul telkens diep in je natte kut voelde stoten.
Ik zag je vingers met je tepels spelen en een hand gleed omlaag om je clitje te verwennen..

Telkens als ik m’n stijve bij je naar binnen drukte kwamen m’n gladgeschoren ballen tegen je billen.
Ik hoorde aan je gekreun dat je zo ging klaarkomen, ik hield het zelf ook niet meer, gaf een harde kreun en kwam in je klaar, ik bleef flink in je stoten terwijl ik kreunend klaarkwam...

Je zag en hoorde me klaarkomen en voelde m’n harde paal nog diep in je kloppen, je vingers bewogen als een razende over je clitje en je gaf een harde schreeuw en kwam ook klaar.
Ik voelde je spieren aanspannen rond mijn stijve en je nog een keer diep kreunen van genot terwijl ik m’n pik diep in je natte kut stootte.
Hijgend kwamen we bij van ons orgasme en ik liet me voorover zakken.. gaf je lekkere kusjes op je borsten... liet mijn tong on je hals glijden en gaf je nog een zoen.. je armen en benen klem je om mijn lijf.. en fluistert dat je me niet meer los wilt laten...


We worden gestoord door een GSM, waarna de voicemail vertelt, dat er mensen onderweg zijn naar huis..
Met een tongzoen nemen we afscheid.. wetend dat er zich niet heel veel van deze kansen zich voordoen....

Geen opmerkingen: