.Zin!.

Weet je waar ik zin in heb? In jou!

Ik begin je eerst te zoenen, gewoon op de mond. Dan dwaal ik langzaam af naar je hals. Ik lik af en toe eens aan je oorlelletje. Hmm. Ondertussen strelen mijn handen jouw lekkere billen. Ik masseer ze een beetje. Ik druk me stevig tegen je aan en je voelt dat ik zin heb.

Je maakt voorzichtig mijn broek los en doet die naar beneden. Ik stap uit mijn broek. Langzaam kleed je me uit zodat ik naakt voor je sta. Je vraagt me op het bed te gaan liggen. Dan blinddoek je me, ik zie niets meer. Maar jij wel en je ziet dat ik een stijve heb…



Terwijl ik daar naakt en geblinddoekt lig, kleed jij je ook uit. je komt naast me zitten. je handen glijden over mijn gespierde lichaam. Nadat je handen zijn geweest is je tong aan de beurt. Je likt me over je hele lijf...
over mijn tepels, waar je ook zachtjes op bijt. Dan belandt je tong onderaan mijn buik. Je likt heel zachtjes over mijn stijve en ook langs mijn ballen.
Dan neem je mijn stijve helemaal in je mond! Je zuigt erop! Vooral over mijn zachte eikelvoelt dat super! Als je merkt dat ik nu al bijna ga komen stop je met likken....

Het bed schudt een beetje, ik weet niet wat er gaat gebeuren.

Dan ga je op me zitten. Je pakt mijn stijve en stopt hem ver in je kletsnatte kutje. Langzaam ga je op en neer. Eerst heel langzaam. En dan weer sneller. je gaat nu heel snel.... je hoort me heel erg hijgen en kreunen. Een teken dat ik op knallen sta.

Eigenlijk wil je dat ik het nog even volhou. Maar je wil me ook niet langer meer martelen. Je laat je hele kutje volspuiten door mij. Hmm lekker warm.
Ik lig nu na te trillen en te hijgen. Ik wil wat zeggen maar je vraagt je me te likken. Ik doe wat je zegt en ik laat je heerlijk komen. niks lekkerder dan likken...

Als je ook gekomen bent ga je naast me liggen.

Ik doe de blinddoek af en doe hem bij je om. Nu zie jij niets meer. Ik ga van het bed af, dat voel je. je hoort me wat rommelen. Dan voel je me weer op het bed. Ik duw je benen wat uit elkaar.. zodat ik een mooi zicht heb op je lekkere, glad geschoren kutje.

Ik zeg dat ik je mooie kutje zie glimmen, je raakt nog meer opgewonden.

Opeens wordt alles koud, je realiseert je dat ik een ijsklontje tussen je lippen laat glijden. Ik zie je tepels hard worden. je kan nu alleen maar kreunen van genot. Ik duw het ijsklontje in je kutje .. Je voelt het smeltwater tussen je billen lopen. Heerlijk! Dan voel je weer iets warms, het is mijn tong die je ijskoude klitje aan het opwarmen is. Je bent nu zo geil dat je vrij snel komt.

Opeens voel je mijn inmiddels weer stijve lul met lange halen in je gaan.
Dit is echt heerlijk! Je wil eigenlijk gillen maar ik leg mijn hand op je mond.

Ik vind dit zo spannend! Ondertussen hoor ik aan jouw geluiden dat je bijna gaat komen voor de tweede keer! Deze keer belandt mijn lozing op je buik, lekker warm. Je smeert het uit over je buik en ik komt naast je liggen.

Nadat we een beetje uitgehijgd zijn besluiten we ons te gaan douchen. Daar begint het spel van voren af aan....

Geen opmerkingen: