.Sunny.

Op een mooie middag lag je in je tuintje wat te snoezelen. De zon verwarmde je naakte huid.
Er was geen lawaai, alleen het geluid van de vogels en af en toe een auto ver weg door de straat.

Alle zorgen ver weg en in totale ontspannenheid droomde je van jouw ridder op het witte paard.
Opeens hoorde je hoe iemand je naderde en je gluurde onder je arm door en zag een leuke vent op je afkomen. Je nam je voor net te doen alsof je sliep en te kijken wat er zou gaan gebeuren.

Je lag op je buik en je voorhoofd ruste op je onderarm, waardoor je glimpen van mijn gestalte kon opvangen zonder dat ik door had dat je naar me keek.



Ik zag de zonnecrème naast je liggen en ik begon je daarmee in te smeren. Eerst legde ik 1 hand op je rug maar je reageerde niet.
Toen een 2e hand en je kreunde zacht om aan te geven dat ik gerust mocht doorgaan, wat ik dan
ook deed. Eerst je schouders en rug, maar je billen liet ik met rust.
Daarna begon ik bij je kuiten en ging ik langzaam omhoog naar je knieholten, je bovenbenen, en weer liet ik je billen met rust.
Dat ontlokte bij jou een teleurstellende zucht, bij mij een ondeugende grijns. Ik wist je precies daar te krijgen waar ik je hebben wilde.

Tuurlijk wist ik dat je niet sliep!!!

Ik ging nu wat korter bij je zitten en begon langzaam je rug te masseren en je voelde mijn mond in je nek. Steeds lager gleden mijn handen en mijn mond volgde, je genoot van mijn sensuele
aanrakingen en ik merkte dat je er licht opgewonden van werd.
Mijn handen streelden nu ook je billen en gingen verder naar beneden tot aan de knieholten.
Toen aan de binnenzijde van je benen weer omhoog.

Automatisch spreidde je je benen, en je voelde hoe mijn vingers langs je schaamlippen streelden. Je kon zachtjes zuchten niet inhouden. Je liet mij merken dat ik je opwond en dat moedigde mij aan om teder door te gaan, maar vooral ook omdat het mezelf opwond.

Je voelt mijn handen en mijn mond overal behalve daar waar je ze graag hebben
wil, nl. tussen je benen. Ik vind het leuk om je te plagen.
Je wil me kunnen aankijken, wil me onderhand daar ook voelen en dus draai je je op je rug en kijkt me opgewonden aan en je voelt gewoon mijn ogen over je naakte lijf gaan.

Al die tijd hebben we nog niks gezegd, je wist dat ik langs ging komen deze week, alleen niet wanneer.

Je komt iets omhoog en legt je arm om mijn nek en trekt me naar je toe en kust mij voorzichtig op mijn mond. Ik reageer door je terug te kussen en je weer terug te laten zakken op je handdoek en half over je heen te gaan liggen terwijl ons vrijen heftiger en heftiger word.

Onze handen verkennen nu elkaars lichaam. Je voelt mijn handen op je benen en ertussen..
Dan voel je vingers bij je binnendringen en er dan weer uitgaan en vervolgens over je clit drukken..hmmm. Gek word je ervan. Je voelt mijn stijve tegen je benen en ik voel jouw handen op mijn billen drukken.

Dan schuif je je hand tussen ons in en neemt mijn harde paal in je hand en begint ermee te spelen.. dan merk dat mijn ademhaling ook zwaarder word. Je bedenkt me niet en duwt me op mijn rug en komt op me zitten..

Je kijkt op me neer en kust mijn mond, mijn nek, mijn schouder, mijn borst , mijn tepel
, mijn buik, mijn navel ....... je handen zijn inmiddels al bij mijn stijve en je streelt me en trekt me zacht af...heerlijk..

Dan draai je je om, gaat met je billen naar mij toe zitten en je voelt meteen dat ik je vastpak, op zo'n manier dat ik met mijn hoofd tussen je benen kan.
Op het moment dat je mij begint te likken en zuigen voel je mijn mond hetzelfde bij jou doen...

Beide kreunen we van genot. Je proeft van mijn voorvocht en je hoort mij ook smakken en kreunen...
hmmm te gek geluid, je wordt helemaal wild en je kunt je me niet meer op mijn stijve concentreren en ik voel aan je dat je zo gaat klaar komen en ik ga lekker door en voer het tempo nog wat omhoog............

Je lijf siddert en trilt van genot, ik hou je stevig vast en voel hoe je klaarkomt op mijn mond, je schreeuwt het bijna uit van genot en je laat je op me zakken...
Mijn handen glijden over je lekkere billen en terwijl je op adem komt blijf je mijn harde paal en ballen strelen, je likt langs mijn eikel en zuigt er even zacht op.

Je bent even helemaal in de wolken... Nu wil je mij laten genieten...

Je laat je helemaal gaan, en gaat naast je zitten op je knieen en voert voor mij ook het ritme op.
Je wilt dat ik zie wat je doet. Je maakt me gek.. je likt er aan en langs, zuigt en masseert, tegelijkertijd streel je mijn buik en mijn ballen. Je knijpt er voorzichtig in. Je hoort me kreunen en voert, al masserend, het tempo op ... je voelt mijn paal nog harder worden in mijn mond, heel even maar..

Dan voel je me klaarkomen in je hand en in je mond. Je hoort me kreunen en ik geniet van je, zoals jij ook van mij genoten hebt.

Samen liggen we nog na in de warme zon, we zeggen niks, maar genieten van elkaars lichaam.
Meer hebben we ff niet nodig...................

Geen opmerkingen: